کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747091968 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317562 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

60 درصد شرکتها از ویندوز 7 اجتناب میکنند

طبق جديدترين بررسي، از هر 10 شركت شش شركت قصد دارند به‌منظور صرفه‌جويي يا به دليل نگراني در مورد سازگاري با برنامه‌هاي فعلي‌شان، از خريد سيستم عامل جديد ويندوز 7 مايكروسافت اجتناب كنند.

به گزارش از سايت ايسنا ، ويندوز 7 در 22 ماه اكتبر منتشر مي‌شود اما پيش از اين برخلاف نسخه نااميد كننده ويندوز ويستا بازبيني‌هاي خوبي كسب كرده است.

بسياري از بيش از هزار شركتي كه به نظرسنجي ScriptLogic پاسخ دادند اعلام كردند آن‌ها با انجام ندادن به‌روزرساني نرم افزاري صرفه‌جويي كرده‌اند و منابع لازم براي به‌كارگيري جديدترين سيستم عامل مايكروسافت را ندارند.

طبق نظرسنجي ScriptLogic كه به شركت‌ها براي مديريت شبكه‌هاي مبتني بر ويندوز كمك مي‌كند، بسياري از شركت‌ها حاضر نشدند ويندوز ويستا را به دليل بي‌ثباتي به‌كار بگيرند. به عنوان مثال سازنده تراشه اينتل كه شريك قديمي مايكروسافت در توليد رايانه‌هاي شخصي است همچنان از ويندوز قديمي اكس پي استفاده مي‌كند.

بر اساس يافته‌هاي اين نظرسنجي، حدود 60 درصد از شركت‌ها قصد ندارند ويندوز 7 را به‌كار بگيرند؛ 34 درصد تا پايان سال 2010 استفاده از آن را آغاز مي‌كنند و تنها 5.4 درصد تا پايان سال 2009 به‌كارگيري آن را شروع مي‌كنند.

42 درصد از شركت‌هاي مورد بررسي بزرگ‌ترين دليل اجتناب از ويندوز 7 را فقدان زمان و منابع اعلام كردند در حالي كه 39 درصد ديگر از سازگاري ويندوز 7 با برنامه‌هاي مورد استفاده‌شان ابراز نگراني كرده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 813 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1388/04/23 تعداد مشاهده: 1293
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر