کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747091968 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317562 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقامات کانادایی: فیس بوک قوانین حریم خصوصی را نقض میکند

مقامات کانادايي با ارائه نتيجه تحقيقات اخير خود اعلام کردند سايت فيس بوک در زمينه حفظ حريم خصوصي کاربران خود عملکرد بسيار ضعيفي ارائه کرده و برخي ساختارهاي اين سايت به طور کلي خلاف قوانين حريم خصوصي کانادا است.

کميسيون حريم خصوصي کانادا طي انجام تحقيقي اعلام کرد سايت اجتماعي فيس بوک آنچنان که ادعا دارد در حفظ حريم خصوصي کاربران خود کوشا نيست و بايد تلاش بيشتري در اين زمينه انجام دهد.

“جنيفر استودارت” يکي از اعضاي اين کميسيون معتقد است حريم خصوصي يکي از مهمترين بخشهاي فيس بوک به شمار مي رود که در حال حاضر مي توان کمبودها و اختلالات زيادي را در آن مشاهده کرد.

در حال حاضر از ميان250 ميليون نفر کاربر سايت فيس بوک 12ميليون نفر کانادايي هستند.

يکي از مهمترين ايراداتي که به اين سايت وارد آمده است عدم شفافيت چگونگي پاک کردن اطلاعاتي است که پس از غير فعال کردن پروفايلها وجود دارد. در عين حال امکان دسترسي به اطلاعات غير فعال شده براي مدت زماني نامعين وجود دارد که اين نقص خلاف قوانين حريم خصوصي کانادا به شمار مي رود. با توجه به اين مشکل استودارت پيشنهاد مي دهد فيس بوک بايد دوره زماني معيني را براي حذف کامل و دائم اطلاعات کاربران تعيين کند.

سايت اجتماعي فيس بوک به تازگي به منظور افزايش سطح حريم خصوصي کاربران خود، سه نرم افزار جديد ارائه کرده است که به کاربران امکان کنترل بيشتر بر روي اطلاعات وارد شده در سايت را خواهد داد.

بر اساس گزارش سي بي سي، سايت فيس بوک قصد دارد با همکاري و به اشتراک گذاشتن ايده ها و اهداف خود با مقامات کانادايي، نگرانيهاي به وجود آمده درباره حريم خصوصي کاربران کانادايي را رفع سازد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 831 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: خبرگزاری مهر تاریخ خبر: 1388/04/28 تعداد مشاهده: 1169
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر