کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317858 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازدید تیم کوک از چین به عنوان مدیرعامل اپل

حضور تیم کوک در چین او را به اولین مدیرعامل اپل تبدیل کرده که به پرجمعیت ترین کشور دنیا سفر می‌کند و جرقه‌ای از هیجان رسانه‌ای را در بین مردم کشوری که از دست اپل چندان هم راضی نیستند می‌زند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازنارنجی؛ حضور مدیرعامل اپل توسط کاربران سایت Sina Weibo تیتر شد، افرادی مثل خانمی که در تصویر فوق با کوک عکس انداخته‌اند. همان‌طور که مشخص است محل عکس، یکی از فروشگاه‌های اپل است. فروشگاه واقع در منطقه‌ی زیدان در پکن، و به نظر می رسد این اولین روز از سفر مدیرعامل اپل به چین باشد.

اگر چه این اولین سفر شخص تیم کوک به چین نیست -پیشتر استیو جابز او را برای حل و فصل مشکلات پیش آمده با فاکسکان به طور ناشناس به چین فرستاده بود- ولی اولین سفر یک مدیرعامل اپل به این کشور مهم به شمار می‌رود.

اپل به طور رسمی این خبر را اعلام یا تأیید نکرده و به این شکل مشخص ننموده که برنامه‌ی کوک در این سفر چه می‌تواند باشد. با این حال، مشکلات پرشماری هست که او احتمالاً مایل به شنیدن آنها در طول دوره‌ی اقامتش خواهد بود.

چاینا دیلی حدس می‌زند که احتمالاً او دیداری با مدیران شریک جدید اپل یعنی "چاینا تلکام" که در همین ماه فروش آیفون 4s را شروع کرد خواهد داشت و همین‌طور جلسه‌ای با شریک قدیمی‌تر یعنی چاینا یونیکام،‌ ولی به نظر می‌رسد او قصد مذاکره با چاینا موبایل را هم داشته باشد. طبق خبرهای واصله اپل قول داده است که موبایلی سازگار با شبکه‌ی 3g این شرکت که بزرگترین شبکه‌ی مخابراتی 3g جهان است ارائه کند که به طور چشمگیری به درآمد اپل خواهد افزود.

از طرف دیگر به نظر می‌رسد واهمه از اعتصاب کارکنان خط تولید شرکت فاکسکان، و همینطور مشکلات دامنه‌دار زنجیره‌ی تأمین و توزیع شرکای تولیدی اپل در چین، و نیز گزارش‌های مربوط به شرایط شغلی نیروی کار و مسائل محیط کار آنان، به یکی از مهمترین دغدغه‌های تیم کوک بدل شده است.

نزاع بر سر نام تجاری iPad با Proview نیز به طور مشخص مهم‌ترین مسئله‌ی حال حاضر اپل در چین است که همچنان سرسختانه برای فروش iPad در آن کشور می‌جنگد. این پرونده که از سال 2010 در جریان است، باعث شده که تعداد زیادی از عرضه‌کنندگان محصولات اپل از فروش iPad سر باز زنند. و در حالی که iPad جدید در حال پشت سر گذاشتن تأییدیه‌های رگولاتوی در چین است، اهمیت این منازعه نیز شدت می‌گیرد.

صرف نظر از اینکه او برای چه به چین رفته، به نظر می‌رسد این اولین سفر از سفرهای متعدد بعدی خواهد بود، چرا که تیم کوک بارها از تمرکز روز افزون اپل بر بازار مصرف چین سخن گفته. فروش اپل در این بازار بسیار عالی است، بازاری که چندی پیش میزان فعال‌سازی ابزارهای اندرویدی و iOS در آن، از بازار امریکا نیز پیشی گرفته است!
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8371 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1391/01/08 تعداد مشاهده: 1889
سافت گذر