کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سقوط کامپیوترهای ویندوزی و صعود اندروید و اپل تا سال ۲۰۱۶

پیش بینی های موسسه تحقیقاتی IDC برای سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ ، خبر از تحت الشعاع قرار گرفتن سیستم عامل ویندوز توسط اندروید تا ۲۰۱۶، و افزایش کوچکی در سهم iOS اپل از بازار می دهد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازنارنجی؛ این شرکت می گوید که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ در حکمفرمایی بازار تکنولوژی تغییر مهیجی اتفاق می افتد و کامپیوترهای ویندوز-اینتل (که با نام x86 شناخته می شوند) با شیب تندی حکومت خود بر بازار را از دست خواهند داد. پیش بینی ها IDC حاکی از آن است که سهم پی سی های ویندوزی از 35‪.‬9 درصد بازار در ۲۰۱۱ به 25‪.‬1 درصد بازار در ۲۰۱۶ سقوط خواهد کرد.

به جای آن ابزارهای قابل حملی، همچون تلفن ها و تبلت های اندرویدی و آیپد و آیفون اپل، صعود کرده و بر بازار چیره خواهند شد. طبق پیش بینی ها، سهم ابزارهای اندرویدی از 29‪.‬4 درصد در ۲۰۱۱ به بیش از 31‪.‬1 درصد در ۲۰۱۶ خواهد رسید. میزان اشتراک ابزارهای برپایه iOS اپل در این بازار، از 14‪.‬6 درصد به 17‪.‬3 درصد در ۲۰۱۶ خواهد رسید.

به گمانم به شکل جدی عصر Post-PC آغاز شده و کم کم کامپیوترهای رومیزی، سرنوشتی مانند فلاپی دیسک و کمودور پیدا می کنند. شما تا چه میزان این پیش بینی ها را قرین واقعیت می دانید؟ سرانجام کامپیوترهای رومیزی چه خواهد بود؟
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8422 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1391/01/15 تعداد مشاهده: 1780
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی نامدار 1391/01/17 01:15
منم تأیید می کنم. اتفاقاً همین امروز هم داشتم به همین موضوع فکر می کردم با خودم می گفتم دیگه وقتشه کم کم با دسکتاپ خداحافظی کنیم همه وقت پشت میز و این سیستم نشستن واقعاً خسته کننده است. صرف نظر از مسأله آرگونومیک و مشکلاتی که برای فیزیک بدن پیش میاد از نظر روحی و روانی هم یک جا نشستن خیلی مضره و باعث جدا ماندن فرد از جامعه و اطرافش میشه. ولی دستگاههای قابل حمل چون به راحتی جابجا می شوند و قابلیت اتصال به اینترنت و پخش رسانه ای هم دارند میشه ازشون در همه جا و در کنار افراد خانواده و فامیل و دوستان استفاده کرد و اوقات بهتری با آنها داشت. ضمن اینکه بخاطر مسأله Boot کامپیوترهای رومیزی اگر قرار باشه برای هر بار کاری مهم یا اجرایی کردن یک اندیشه یا ایده، سیستم رو روشن کنیم و کلی صبر کنیم تا ویندوزش بالا بیاد (حتی لینوکس هم مدتی باید منتظر ماند) زیاد جالب در نمیاد و بازم ما را وابسته به یک جا و مکان خاص می کند. ولی موبایل یا تبلت اینگونه نیست و همیشه همراهمونه. به سرعت هم روشن و آماده میشه.
عمران حاجیزاده 1391/01/16 16:19
من خودم شخصا اعتقاد دارم هیچ چیزی مثل رایانه های رومیزی نمیشه چون رایانه های رومیزی چیزی دارند که هیچ برندی نداره اونم (مایکروسافت) است و واقعا با ویندوز8 که شاهکاری از اونه این رو ثابت کرده ومردم علاقه ی بیشتری به اون دارند البته بازیهایی که از سایر کنسول ها برای کامپیوتر میاد اون رو از سایر موارد (بی نظیر) کرده.
سجاد رنجبر 1391/01/16 03:00
در بخش کاربری ...بله چون کار بر معمولی فقط مدیا می خواد و بازدید پیج و کمی دانلود
اما در بخش سروری و ویچاریزیشن این سیستم ها حرفی برای گفتن ندارند...و لینوکس و ماکروسافت حرفه ای تر می شوند و بیزینسی و صنعتی
علی 1391/01/15 18:33
در ایران این صحبت صادق نیست 2016 که نه برو تا2400 شاید هم 3000 . چون اینترنت درست و حسابی نداریم و نخواهیم داشت . دو تا برنامه از طریق همراه اول می خواستم دانلود کنم ( البته با حجم 3 مگابایت که بطور کامل هم بدستم نرسید ) در مدت یک هفته و در ساعتهای خلوت و مناسب , نشد که نشد . با دیدن قبض 17000 تومانی بابت هزینه جی پی آر اس هم بطور کل جی پی آر اس را بستم و گذاشتم کنار با خودم گفتم این قرطی بازی ها به ما نیامده.
امیر گازرانی 1391/01/15 10:45
من این رو تایید میکنم.چون دیگه دنیای 20 سال پیش نیست.الآن دیگه با آیپد و تلفن و.... دیگه کار میکنن.البته سیستمهای رومیزی باید باشن و میمونن ولی نه مثل سابق.چون کارهایی رو که رومیزی میکنه رو تبلت نمیکنه.از نظر سرعت و کارایی و... ولی با اینحال موارد مصرفشون پاین تر میاد.