کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747091968 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317562 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه رایگان مجموعه نرمافزاری Office عرضه میشود

شرکت مايکروسافت در تلاش است که نسخه جايگزين اينترنتي مجموعه نرم‌افزاري Office خود را روانه بازار کند، اما اين شرکت نرم‌افزاري در عين حال قصد ارايه رايگان نسخه ويژه‌اي از اين نرم‌افزار را با نام Office Web Apps دارد که هنوز در مرحله بازبيني به‌سر مي‌برد و قرار است از نيمه نخست سال آتي، براي رايانه‌هايي که Office 2010 را خريداري کرده‌اند، عرضه شود.

به نظر مي‌رسد که مايکروسافت با عرضه نسخه آنلاين Office Web Apps و نسخه آفلاين Office 2010 براي نسل آتي مجموع نرم‌افزاري Office، سهم بيشتري از بازار رايانه‌هاي روميزي را تصاحب کند و در عين حال رقابت بيشتري را با مجموعه نرم‌افزاري اينترنتي Google Docs و مجموعه Zoho‌ انجام دهد.

مايکروسافت هم‌اکنون در فضايي به‌سر مي‌برد که نرم‌افزارهاي آفلاين پرسود آن همچنان مورد استقبال کاربران بوده و هنوز عرصه را به رقباي آنلاين واگذار نکرده است. طبق پيش‌بيني‌هاي انجام شده، تا پايان سال 2009 ميلادي مايکروسافت نرم‌افزارهاي آفلاين خود را به ارزش 20 ميليارد دلار به فروش خواهد رساند.
"شري مک‌ليش"(Sheri McLeish) يکي از تحليلگران مرکز تحقيقاتي Forrester Research اعلام کرد که گسترش مجموعه نرم‌افزاري Office توسط مايکروسافت اقدام بسيار مناسبي براي اين صنعت محسوب مي‌شود و موفقيت بيشتر شرکت مايکروسافت در اين عرصه را تضمين مي‌کند.

او در اين خصوص توضيح داد: «اگر ما رقباي مجموعه Office را از جانب گوگل و Zoho در اختيار نداشتيم، به‌طور يقين مايکروسافت به فکر عرضه نسخه رايگان Office نمي‌افتاد. بايد توجه داشت که رقابت بيشتر در اين زمينه به نفع شرکت‌هاي تجاري و مشتريان خواهد بود».

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 845 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: pcworld.com تاریخ خبر: 1388/04/30 تعداد مشاهده: 1498
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر