کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317870 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شارپ تولید اولین نمایشگر IGZO دنیا را آغاز کرد

شارپ تولید اولین نمایشگر IGZO دنیا را آغاز کرد

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛ شارپ اعلام كرد كه در راستای نیاز بازار به نمایشگرهای باکیفیت و کم مصرف، تولید اولین پنل‌های LCD با بازده بسیار بالا و  تكنولوژی نیمه هوشمند  IGZO را آغاز كرده است. این تكنولوژی صفحات، كه بر اساس تركیب شیمیایی" ایندیوم، گالیوم، زینك اكساید" ساخته می‌شوند، می‌تواند در نمایش جزئیات، شفافیتی به میزان دو برابر بیشتر از پنل‌های فعلی ایجاد كند و به نحو چشمگیری سبب كاهش مصرف انرژی تا سطح 90 درصد شود. این تكنولوژی موجب می‌شود كه با وجود كاهندگی مصرف انرژی، پنل نمایشگر باریك‌تر و شفافیت پیكسل‌ها بیشتر شود.

همچنین تكنولوژی تنظیم كننده تصویر UV2A شارپ كه پیش از این در تلویزیون‌های AQUOS وجود داشت در این پنل‌ها نیز موجود می باشد.

در حال‌ حاضر شارپ این تكنولوژی را تنها بر روی نمونه‌های تبلت، لپ‌تاپ و مانیتورهایی چون تبلت‌های 7 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل با تراكم پیكسلی 217ppi و مانیتور 32 اینچ با رزولوشن 840 در 2160 و تراكم پیكسل 140ppi انجام داده است. به گفته كارشناسان شارپ این نمونه‌ها اختصاصا جهت سنجش بازار تولید شده‌اند و در صورت استقبال مشتریان به شكل انبوه تولید می‌شوند.

به‌نظر می‌رسد به‌زودی تكنولوژی IGZO به دلیل مصرف پایین انرژی در حین ایجاد كیفیت تصویری دوچندان، در محصولات شركت‌های اینتل و اپل همچون اولترا‌بوك‌ها، آیفون و آیپد مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین شایعات حاکی از آن است که نمایشگرهای IGZO جایگزین IPS در نسل آینده آیپد خواهند شد. مهمترین برتری نمایشگرهای IGZO نسبت به نمایشگرهای فعلی در بازده آنها است یعنی مصرف بسیار پایین‌تر و تصاویر با کیفیت‌تر.

نكته جالب توجه اینكه ساخت این LCD‌ها با تكنولوژی IGZO كه در‌حال‌حاضر اختصاصا جهت تولیدات نمایشگرهای كوچك تا متوسط به ویژه تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها خواهد بود، هم‌اكنون در تاسیسات كامیاما یعنی دقیقا جایی كه در سال 2006 اولین پنل‌های LCD برای تلویزیون شارپ متولد شدند، آغاز شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8628 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/01/28 تعداد مشاهده: 1998
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر