کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317858 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیشنهادی جالب برای مایکروسافت


 

با توجه به اعلام‌های مکرر مایکروسافت به پایان روزشمار سیستم عامل ایکس‌پی و محبوبیت نسبتا بالای این سیستم عامل، حتی در کشورهایی مانند آمریکا که توانسته کاربران بسیاری را به خود جلب کند، پیشنهادهای مختلف و متعددی این روزها به مایکروسافت در این باره داده می‌شود، شاید جالب‌ترین آنها پیشنهاد اعلام "ایکس‌پی" به عنوان یک سیستم عامل مجانی و منبع باز باشد.

به گزارش سافت گذر ؛ هر چند در ایران افرادی از سیستم عامل ایکس‌پی استفاده می‌کنند که سیستم سخت‌افزاری رایانه آنها قابلیت نصب سیستم عامل ارتقایافته و جدیدی را ندارد؛ اما این موضوع در کشورهای غربی و بخصوص آمریکا به این صورت نیست، بلکه عمده استفاده‌کنندگان از ایکس‌پی شرکت‌های خصوصی و دولتی و عمدتا بزرگی هستند که از هزینه خرید دوباره سیستم عامل گران ویندوز سرباز می‌زنند و سیستم عامل قبلی را کافی و حتی بهتر از سیستم عامل‌های جدید می‌دانند که کار با آن بهتر است.

این در حالی است که در ایران با توجه به نبود قانون، شاید بتوان گفت فرق قابل توجهی در قیمت سیستم عامل‌های ویندوز نیست و تنها دلیل قیمت‌های مختلف نوع دی‌وی‌دی و مربوط به کیفیت رایت آن است.

کارشناسان عمده نرم‌افزاری و فن‌آوری یک پیشنهاد جدید را به مایکروسافت ارائه می‌کنند. آنها بر این نظرند که مایکروسافت به جای این همه اصرار برای دست‌برداشتن از ایکس‌پی و روی‌آوردن به سیستم عامل جدید و هشدارهای مکرر نسبت به عواقب استفاده از این سیستم عامل قدیمی، بهتر است یک راه بهتر را انتخاب کند و این سیستم عامل را منبع باز (Open Source) اعلام کند.

درست است که مایکروسافت یک شرکت تجاری بزرگ و سودآور و در عین حال با منافع اقتصادی بالاست با این حال با توجه به اتمام انقضای مصرف ایکس‌پی و بردن بهره‌های اقتصادی و مالی لازم از این ویندوز دیگر باید آن را مجانی و منبع باز در اختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار داد.

انجام این کار از جهات مختلفی می‌تواند مثبت و دارای منافع عمومی باشد. از طرفی مسئولیت مایکروسافت در قبال این سیستم عامل برداشته می‌شود و از سوی دیگر می‌تواند موجب شکوفایی استعدادها و کوشش و تلاش سایرین در جهت ارتقای ویندوز باشد. در این صورت مایکروسافت می‌تواند از نظرات، افکار و استعدادهایی غیر از کارشناسان مایکروسافت و حتی در سرتاسر جهان استفاده و بهره‌برداری کند.

به گزارش سافت گذر ؛ اگر مایکروسافت به جای همّ و غم رایت و کپی سیستم عامل ایکس پی، افکار و توجهش را بر روی تولید سیستم عامل‌های جدید و بهتر و در عین حال با سرعت بیشتری به بازار وارد کند، موفقیت‌های این شرکت به مراتب روزافزون خواهد بود.

مگر قرار است با اتمام ساپورت و حمایت مایکروسافت از ایکس‌پی چه اتفاقی بیفتد؟

براستی اتفاقی بعد از آن هم می‌افتد؟

این سئوال خوب و به جایی است. برای مثال فرض کنیم حالا مایکروسافت از این سیستم عامل حمایت نمی‌کند، تنها اتفاقی که می‌افتد مشکلات امنیتی است که سیستم امنیتی آن قابل بروزرسانی نیست که آن هم از طریق سایر نرم افزارهای امنیتی قابل حل است.

هرچند که هنوز هم برای بسیاری مورد استفاده قرارگرفتن این سیستم عامل قدیمی و متعلق به سال 2001 عجیب و شاید هم غیرممکن بیاید و بتوان گفت در عرصه فن‌آوری با توجه به انتشار سیستم عامل ویندوز سون در 2010 و آمدن نسخه نهایی ویندوز 8 در پایان سال 2012 مانند استفاده از عصر حجر و دوران دایناسورها فرض شود و اصلا سخن گفتن از آن بیهوده و گزافه گویی است.

اما باید بدانیم که واقعیت چیز دیگری است، شاید گرانی قطعات سخت افزاری، مشکل و مانعی روبری بسیاری از افراد باشد. شاید بهتر باشد به جای هشدار و توبیخ از استفاده‌کنندگان تکنولوژی مربوط به حدود یازده سال پیش،  شاید بهتر باشد منابع مالی هم برای در ارزان قرارگرفتن این سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای بروز در اختیار افراد هم وجود داشته باشد. شاید اهمیت وجود و استفاده از تکنولوژی و وسایل بروز کمتر از خورد و خوراک و مسکن و ... نباشد.

 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8638 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/01/28 تعداد مشاهده: 1837
سافت گذر
نظرات بینندگان

بازم چه حرفا 1391/01/29 00:46
دوست گرامی ATR
میشه بفرمایید چند درصد کاربران کامپیوتر در دنیا از سیستم های عامل لینوکس و مک استفاده می کنند؟
عزیز من به غیر از کسانی که اهل ماجراجویی هستند! بقیه مردم که کارهای مهمتری با کامپیوتر دارند و باید امور روزانه شان را بگذرانند نمی توانند به خاطر نصب یک نرم افزار کشکی روی یک سیستم عامل توپ(لینوکس!) چند هفته وقت بگذارند.
اتفاقا به نظر من حتی امکان ماجراجویی در ویندوز کمتر از لینوکس نیست. بله اگر کاربر معمولی(End user) باشی ویندوز خیلی زود تکراری خواهد شد اما اگر بخواهی چیز جدید یادبگیری(ماجراجویی کنی!) دامنه وسیعی برای آن وجود دارد: برنامه نویسی در انواع زبانها و محیطها، گرافیک سه بعدی با دایرکت ایکس یا اپن جی ال، مدیریت یا برنامه نویسی بانک اطلاعاتی با اس کیو ال سرور یا اوراکل و... که هر کدام از آنها می تواند سالها وقت یک ماجرا جو را (البته به شکل مفید برای خودش و دیگران) پر کند.
اشتباه نکن من کشته مرده بیلی و سیستم عاملش نیستم و مثل بعضی های تعصب الکی و خشک هم ندارم. هم با ویندوز کار کرده ام هم با لینوکس اما با یک حساب 2 و 2 تا 4 تا برایتان ثابت می کنم که ویندوز از لینوکس در مجموع برتر است:
1- بیش از 80 درصد کاربران پی سی جهان با سیستم عامل ویندوز کار می کنند در حالیکه باید برای آن و اکثر نرم افزارهای مطرح تحت آن پول پرداخت کنند اما لینوکس و اپلیکیشن هایش را مجانی دریافت کنند. چرا؟
2- اکثر مردم (البته نه ماجراجویان!!) دنیا کامپیوتر را برای رفع نیازهای روزمره می خواهند نه ماجراجویی حتی اگر بخشی از آن نیاز، نیاز به تفریح باشد.
3- اگر کامپیوتر را شبیه اتومبیل فرض کنیم، کسی که سیستم عامل ویندوز دارد کافی است تنها رانندگی بداند(اگرچه در صورت تمایل می تواند مکانیکی هم بیاموزد اما مجبور نیست) اما یک کاربر لینوکس برای آنکه راننده خوبی باشد حتما باید یک مکانیک تراز اول، باتری ساز، آپاراتی!، صافکار هم باشد و شاید مجبور باشد بعضی وقتها برای باتری اتوموبیلش به دست خود آب مقطر هم تولید کند!! چند درصد مردم فرصت اینکار را دارند
4- برای من عجیب است که طرفداران لینوکس بزرگترین مشکل لینوکس که همان پیچیدگی آن است را به عنوان بزرگترین حسن آن معرفی می کنند(اگرچه در سالهای اخیر بعضی از شرکتهای ارایه دهنده برخی نسخه‌ها مانند ابونتو سعی دارند این مشکل را رفع کنند)
5- البته باز هم اشتباه نشود من هیچ پدر کشتگی یا تعصبی بر روی هیچ نرم افزار و سخت افزاری(!) ندارم و می دانم همه آنها نقاط ضعف و قوت خود را دارند شاید اگر مجبور بودم ویندوز را بخرم(البته به قیمت واقعی!) با توجه به بودجه جیبم سراغ اوبونتو یا اپن سوزی می رفتم!
6- انچه گفتم مربوط به پی سی دسکتاپ بود در مورد سرورها موضوع متفاوت است...

ببخشید که سرتان را درد آوردم
ATR 1391/01/28 19:54
دوست عزیز رقابای ویندوز که مک و توزیع های مختلف لینوکس هستند به قدری از ویندوز پیشی گرفته اند که کاربران خودشان را داشته باشند و کاربران ویندوز گروه خاصی هستند مثل شرکت ها و کاربرانی که به دنبال ماجراجویی نیستند و تنها کاربری محدود و پشتیبانی همه جانبه و سهل الوصول بودن رو می طلبند پس با اپن سورس شدن نسخه XP ماکروسافت این وزنه سنگین را که باعث کندی پیشرفتش شده است را به کنار گذاشته و هزینه پشتیبانی را هم دیگر نمی پردازد و مطمئن باشید شرکت ها بعد از این اقدام به سراغ نسخه پشتیبانی شده ویندوز خواهند رفت که سود اصلی ماکروسافت را شامل می شود و XP می ماند و سیستم های قدیمی و کاربران عادیش که روزی به ME و 98 خواهد پیوست.
الاف 1391/01/28 17:54
واسه خودش پیشنهاد داده! یا فکر نکرده یا خواسته افکار عمومی رو تحریک کنه و فشار بیاره و مجبور شه به ضرر خودش!!!!(چه حرفا) کار کنه!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
چه حرفا 1391/01/28 16:32
مگه میکروسافت مغز خر خورده که چنین کاری بکنه!!!
چه نفعی برای اون داره؟
درسته که ویندوز ایکس پی مربوط به یازده ساله پیشه اما بسیاری از توابع و دستورات API اون همین الان هم در ویندوز 7 استفاده میشه. اپن سورس کردن این سیستم عامل یعنی کمک به رقبای میکروسافت.
فرمودید که با اپن سورس کردن این سیستم عامل سایر برنامه نویسا هم به بهبود کیفیت سیستم عامل میکروسافت(یعنی ایکس پی) کمک خواهند کرد. به فرض که این حرف درست باشه باز هم به ضرر میکروسافته. میکروسافت میخواهد سیستم عاملهای جدیدترش را به فروش برساند و خریداران باید انگیزه اینکار را داشته باشند که این با پیشنهاد مذکور در تضاد است!
محسن 1391/01/28 16:10
سلام.
می خواستم همین پیشنهاد رو به مدیران سافت گذر بدم.
وقتی برنامه ای رو برای کاربران vip قرار میدین ، چند روز بعد همون کپی رو میشه از سایت های دیگه دانلود کرد . می خواستم پیشنهاد بدم بعد از گذشت مدتی از ارائه یه برنامه برای کاربران vip اون رو برای مابقی کاربران هم آزاد کنید.
با تشکر از دید باز مدیریت این سایت .
ایکس پی 1391/01/28 14:07
مایکروسافت ابدا این کارو نمی کنه!!!
اولویت اولش پول و پول پرستیه
تازه چرا باید این کارو بکنه ممکنه اپن سورس ایکس پی بهتر از سون یا ویندوز 8 بشه
lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung