کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317856 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یافتن مادر از طریق گوگل ارث بعد از 25 سال


گوگل ارث ممکن است یک راه جالب و حتی برای تفریح برای مطالعه و دیدن زمین و یا جغرافیا باشد؛ اما شاید برای فردی دروازه‌ای باشد، برای یافت مادر!

به گزارش سافت گذر ؛ "یک مرد هندی مادرش را بعد از 25 سال از طریق گوگل ارث پیدا کرد". این تیتری بود که امروز منتشر شد و خیلی‌ها را شگفت‌زده و خوشحال کرد.

"سارو بریرلی" در سال 1986 هنگامی که 5 ساله بود، زمانی که با برادرش با قطار مسافرت می‌کردند، برادرش را گم کرد و ارتباطش کاملا با اعضای خانواده قطع شد.

پس از آن پسر موفق به پیدا کردن یک پرورشگاه در کلکته شد و بعد از آن توسط یک زن و شوهر از تاسمانی مراقبت شد.

با این حال، او هنوز هم می‌خواست با خانواده واقعی خود دوباره ارتباط برقرار کند. مشکل این بود که او نمی‌دانست از کجا و از چه راهی به کلکته رفته است.

وی یک سری از اطلاعات کلی و پایه‌ای درباره محل حضور خانواده‌اش داشت. او می‌دانست که  ساعت‌های متعددی را در قطارهای با سرعت هند گذرانده است که در حدود 14 ساعت طول کشیده که در این صورت مسیری 1200 کیلومتری را پیموده است.




به گزارش سافت گذر ؛ او سرانجام به گوگل ارث پناه برد و شهر کلکته را به عنوان یک مرکز در نظر گرفت و از طریق گوگل ارث دایره‌ای با فاصله مناسب دور آن ترسیم کرد.

پس از جستجو او شهری مختلفی را از جمله: "Khandwa" پیدا کرد که با محاسباتش مطابقت داشت. او بعضی از نقاط دیدنی این شهر را به خاطر آورد و آنها را بر روی نقشه مشاهده کرد، از جمله آبشار آنجا را که در کودکی در آن محل بازی می‌کرده است.

سارو با سفر به این شهر و زنده‌کردن و به یادآوردن اطلاعات گذشته خود و همچنین گرفتن اطلاعات از ساکنان آنجا، به سرعت باورنکردنی مادرش را پس از 25 سال پیدا کرد.

او همچنین متوجه شد که برادر بزرگترش یک ماه بعد از گم‌شدن وی در تصادف قطار درگذشته است.

گفتنی است که این واقعه مورد توجه شرکت‌های بزرگ سازنده فیلم قرارگرفته و درحال مذاکره با سارو برای بازی در فیلمی با این فیلم‌نامه جذاب هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8639 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/01/28 تعداد مشاهده: 1706
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محسن 1391/01/29 07:56
گوگل ارث با تبعیت از تحریمهای آمریکا علیه ایران نشان داد که خیلی کثیفه
الاف 1391/01/28 17:47
گوگل ارث میخواد با این کاراش چهره ی تخریب شده اش رو پیش مردم بازسازی کنه.