کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318400 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عدم رعایت حق کپی رایت بازی‌های خارجی به بازی‌های داخلی ضربه می‌زند

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای، گفت: عدم رعایت حق کپی رایت بازی های رایانه‌ای خارجی موجب شده این بازی‌ها با قیمت ارزانتری نسبت به بازی‌های رایانه‌ای داخلی در بازار عرضه شوند.

به گزارش سافت گذر به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دکتر "بهروز مینایی" در برنامه زنده تلویزیونی صد که یکشنبه شب از شبکه سوم سیما پخش شد، گفت: بازی‌های رایانه‌ای از منظر صنعتی، سومین صنعت پردرآمد دنیا است و در عین حال رتبه اول صنایع فرهنگی به این نوع محصولات فرهنگی اختصاص دارد.

وی افزود: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سال 87 و 89 در نقش نهادی حمایتی از بخش خصوصی در عرصه تولید بازی‌های رایانه‌ای فعالیت خود را آغاز کرد و این بنیاد به جای بخش خصوصی وارد این صحنه نشد.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بیان اینکه این بنیاد از تولید 50 بازی رایانه ای حمایت کرده افزود: در سال 89 و 90 جریان سازی شرکت ها و استودیوهای بازی سازی به سمت فرهنگ و تولید بازی های رایانه‌ای بر اساس شاخص های بومی کشور شکل گرفت و تلاش ما بر این است در سال 91، بیش از گذشته به فرهنگ استفاده صحیح از بازی های رایانه ای بومی و ترغیب مخاطبان به استفاده از بازی های رایانه ای ملی بپردازیم.

مینایی با اشاره به پیشرفت کشور کره جنوبی در 7 سال اخیر در عرصه بازی های رایانه ای تصریح کرد: بیش از 90 درصد از کاربران بازی های رایانه ای در این کشور در ابتدا مصرف کننده محصولات خارجی بودند اما امروز و پس از برنامه ریزی های انجام شده، 90 درصد از کاربران این کشور از بازی های بومی کره ای استفاده می کنند.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در عرصه بازی های رایانه ای توضیح داد: ما حدود 4 سال است در عرصه بازی های رایانه ای فعالیت می کنیم در حالی که در غرب تجربه ای 50 ساله در این زمینه وجود دارد.

به گفته مدیرعامل بنیاد ملی بازی های، سرمایه گذاری، دانش فنی، کپی رایت و مسائل حقوقی در زمینه بازی های رایانه ای هنوز آنگونه که باید در کشور شکل نگرفته اند.

مینایی ادامه داد: عدم رعایت حق کپی رایت بازی های رایانه ای خارجی و ارزان بودن این نوع محصولات و در عین حال وارد کردن این بازی ها از طریق اینترنت به صورت قاچاق موجب شده این آثار با قیمت ارزانتری نسبت به بازی های ایرانی در بازار عرضه شوند.

وی گفت: کل سرمایه بنیاد ملی بازی های رایانه ای در عرصه تولید بازی های رایانه ای در 4 سال اخیر 4 میلیارد تومان بوده و بخش خصوصی نیز حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان در این زمینه سرمایه گذاری کرده است.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای یادآور شد: شروع کار بنیادی شبیه به بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بودجه ای حدود 200 میلیون پوند بوده و نگاه مسوولان باید به عرصه بازی های رایانه ای تغییر کند.

مینایی ادامه داد: برنامه ریزی در عرصه بازی های رایانه ای امری ضروری است و ما برای افق سال 1404 برنامه ریزی کردیم تا به نتایج مطلوبی برسیم و با افزایش بودجه این مسیر زودتر طی می شود.

وی تاکید کرد: ما باید بتوانیم دو برابر بودجه تولید را صرف تبلیغات بازی های رایانه ای کنیم تا اطلاع رسانی درستی در این عرصه انجام شود و تا این مهم انجام نشود نمی توان به بازارهای جهانی دست یافت.

مدیرعامل بازی های رایانه ای تاکید کرد: کودکان و نوجوانان ما سن مناسب را برای بازی های رایانه ای را رعایت نمی کنند و خانواده ها به این مهم توجه ندارند.

مینایی در ادامه گفت: استعدادهای جوانان ما در عرصه بازی های رایانه ای کم نیست و در صنایع نوین کشورمان، بازی های رایانه ای ظرفیت صنعتی و جهانی شدن را دارد و خلاقیت فعالان این عرصه می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

وی با اشاره به حضور برخی از بازی های رایانه ای کشور در عرصه بین المللی یادآور شد: بازی شبان در دسامبر سال 2012 میلادی از سوی چند ناشر خارجی در گیمز کانکشن فرانسه مورد توجه قرار گرفت و قرار داد فروش این بازی به زودی با چند توزیع کننده خارجی به ثبت خواهد رسید.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای توضیح داد: در بخش بازی های رایانه ای کوچک که نیازمند سرمایه گذاری کوچک هستیم و موفقیت در این بخش بیشتر به خلاقیت بازی سازان بستگی دارد.  

مینایی  در ادامه از مشارکت با کشور مالزی برای تولید بازی رایانه ای خبر داد و افزود: تلاش ما بر این است با توجه به نیروهای انسانی مستعد و قدرتمندی که در عرصه بازی های رایانه ای در کشور وجود دارند سرمایه خارجی جذب کنیم.

وی تصریح کرد:به هر حال نیروی انسانی در این زمینه کم داریم و برای رفع این مشکل انیستیو بازی سازی را تاسیس کردیم.  

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ادامه داد: بازی های رایانه ای خارجی کپی رایت ندارد اما این بازی ها از لحاظ محتوایی در بنیاد ملی بازی های رایانه ای بررسی می شود و مجوز این بازی ها از تیرماه سال گذشته از سوی این بنیاد صادر می شود.

 

مینایی گفت: شورایی 7 نفره بازی های رایانه ای خارجی را برای صدور مجوز بررسی می کنند؛ برخی بنام بازی مجوز دار یک بازی رایانه ای را توزیع می کنند اما در داخل بسته بندی آن بازی، محصول دیگری ارائه می شود و یا صحنه های مورد نظر ما ویرایش نشده در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: این مسائل ابتدایی بر عهده بنیاد ملی بازی های رایانه ای نیست و نظارت بر کف بازار به عهده جایگاه های مربوط به خود است و ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی که چند ماه از فعالیت آن بیشتر نمی گذرد در این زمینه فعالیت های خوبی داشته است.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ادامه داد: کمبود مرکز فروش مشخص بازی های رایانه ای در کشور احساس می شود و این مرکز می تواند به جایگاه مناسبی برای فروش بازی های رایانه ای و محلی برای مشاوره به خانواده ها برای تهیه بازی مناسب برای فرزندانشان تبدیل شود.

 

مینایی توضیح داد: ما این طرح را ارائه کردیم اما این مهم نیازمند سرمایه گذاری است و بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این بخش می تواند امور تسهیل کننده فعالیت را برای بخش خصوصی فراهم کند.

 

وی یادآور شد: بسیاری از طرح ها نیازمند بودجه و ایجاد نیروی انسانی مناسب است و ما از یک فرزند 4 ساله توقع رقابت با یک فرد 30 ساله را نداشته باشیم.

 

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: بودجه ایده آل برای بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای ایجاد آزمایشگاه های گیم و زیرساخت ها نیازمند سرمایه گذاری است.

 

مینایی درباره برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای یادآور شد: هدف گذاری ما حضور 50 شرکت خارجی است و سال گذشته نیز 70 شرکت ایرانی در نخستین دوره این رویداد فرهنگی هنری حضور داشتند.

 

وی اظهار امیدواری کرد امسال حضور شرکت های ایرانی دو برابر شود و در عین حال فضای مناسبی برای کودکان، نوجوانان و خانواده ها فراهم شود.

 

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای همچنین از برگزاری دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای در مصلای امام خمینی (ره) خبر داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8657 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/01/29 تعداد مشاهده: 1126
کلید واژه ها:
سافت گذر