کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318400 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دومین جشنواره بین المللی بازیهای رایانه ای برگزار می شود

بازی رایانه ای

به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران؛ دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازیهای رایانه ای تهران تیرماه سال جاری در مصلای بزرگ امام خمینی برگزار می شود. ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از ظرفیت و استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان دست اندرکاران فعال در صنعت بازیهای رایانه ای در جهت ارتقا و رشد کمی و کیفی این صنعت، ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیتهای دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازی اهداف برگزاری این نمایشگاه و جشنواره است.

جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه ای در دو بخش اصلی و جنبی و بخش آفرینش های دانش آموزی برگزار می شود که بخش اصلی جشنواره شامل مسابقه بازیهای بزرگ، مسابقه بازی‌های آنلاین، مسابقه بازیهای موبایل، مسابقه بازیهای کوچک، مسابقه طراحی کاراکتر و مسابقه بازی نامه نویسی است.

مسابقه طراحی بازی آنلاین و مسابقه ایده های قرآنی بخش جنبی این رویداد را شامل می شود و بخش آفرینشهای دانش آموزی نیز در برگیرنده مسابقه بازیهای رایانه ای، مسابقه طراحی کاراکتر و مسابقه ایده های نو است.

دبیرخانه دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی را ۱۶ خرداد ماه ۱۳۹۱ اعلام کرده است و علاقه مندان برای حضور و ثبت نام در این جشنواره و آشنایی با ضوابط و مقررات هر یک از بخش‌های آن باید به نشانی اینترنتی info@irgf.ir مراجعه کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8667 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/01/30 تعداد مشاهده: 1805
سافت گذر
نظرات بینندگان

x 1391/01/31 02:09
دوست عزیزم apolo11engage شما همون املا رو درست بنویس، وارد "علم" نشی خیلی بهتره!
(منظور دوستمون از "ترغیب کننده" همون "تعقیب کننده" است...)lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
apolo11engage 1391/01/30 12:23
سلام
بسیار عالی!
من یکی از سرسخت ترین ترغیب کننده های این صنعت عظیم هستم و بسیار عاشق این صنعت هستم آرزو دارم در این صنعت بنده هم به نوبه ی خودم وارد بشم و بتونم به آرزوهام برسم بیصبرانه دوست دارم وارد این علم بشم..