کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

واکنش Red Hat به تغییر سیاست مایکروسافت در مورد Open-Source

Microsoft Openness

اخیرا مایکروسافت اعلام کرد که واحد "فناوری‌های باز" (Open Technologies) این شرکت از سیاست‌های کلی کمپانی جدا شده و از این پس بصورت مستقل عمل می‌کند و برای پیشبرد اهداف و منافع بازار Open-Source مرتبط با فناوری‌های مایکروسافت و دیگر شرکت‌ها حرکت خواهد کرد، این خبر واکنش‌های بسیار مثبتی را از سوی Red Hat به همراه داشته است که در ادامه آنها را مشاهده خواهید کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛ پل کورمیر، نایب رییس اجرایی و رییس بخش تولید و تکنولوژی Red Hat در وبلاگ خود گفت: "منبع باز و استانداردهای باز به مشتریان و برنامه‌نویسان آزادی را هدیه می‌دهد. تعامل متقابل تولیدکنندگان و مشتریان ساده‌تر می‌شود. امیدواریم این بیانیه رسمی نشان‌دهنده همکاری بیشتر مایکروسافت با جوامع Open Source باشد تا در نتیجه امکان و انتخاب بیشتری برای مشتریان فراهم شود. جهانی آزادتر جهانی بهتر است".

با این حال چند نکته در پست وبلاک کورمیر وجود دارد که چندان هم همراه با تعریف از غول ردموند نیست. مثلا در جایی کنایه زده که موقعیت کنونی Red Hat "بدون داشتن مخالفی چون مایکروسافت" ممکن نبود و یا در جایی آمده که "حضور برخی از تازه واردان به عرصه منبع باز تعجب برانگیز است."

رد-هت حتی پیشنهاد همکاری با مایکروسافت را مطرح کرده که یک جهش رادیکال در فرهنگ این جنبش است و بیانگر آزادنگری و باز بودن بیشتر است.

به هر حال به طور کلی لحن این نوشته خوشبینانه بود. بنا به اظهارات کورمیر، اقدامات اخیر مایکروسافت می‌تواند بیانگر اتفاقات خوبی برای مشتریان و توسعه دهندگان و برنامه نویسان باشد. وی این روند را این گونه بیان کرد که "یک موج بلند که می‌آید همه کشتی‌ها را به حرکت در می‌آورد."

به گزارش سافت گذر؛حالا باید منتظر بود و دید که اثرات بلند مدت شیرجه مایکروسافت به دریای Open Source چه خواهد بود. این کمپانی طی چند سال اخیر نشانه‌هایی از آمادگی بیشتر برای همسو شدن با جنبش منبع‌باز نشان داده است. در حالی که استیو بالمر، مدیر عامل مایکروسافت در سال 2001 لینوکس را یک "سرطان" نامیده بود، بنیاد لینوکس در ابتدای ماه جاری میلادی اعلام کرد که مایکروسافت به هفدهمین مشارکت کننده قدرتمند لینوکس طی روند توسعه اخیر خود بدل گشته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8714 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/02/02 تعداد مشاهده: 2054
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/02/02 22:38
این یک گام بزرگ در جهت توسعه سیستم عامل ها در جهان IT است و خوشحالم که مایکروسافت این گام را برداشته است. با توجه به اینکه هیچ سیستم عاملی نمی تواند ادعای بی عیب و نقص بودن کند (غیر از ادعای بعضی از طرفداران متعصب ویندوز و لینوکس که گفته اشان ملاک نیست)، در صورت همکاری متقابل متخصصان هر دو شرکت مایکروسافت و اوراکل، شاهد سیستم عاملهایی بی عیب و نقص تر در آینده خواهیم بود.
احسان عربی 1391/02/02 21:13
آقای محمد کاظمی بنظر من مایکروسافت با همون ویروساش خیلی خوشه.اقد محبوبیت و قدرت و نظم داره این سیستم عامل که واسش ویروس می نویسن.ولی شما که کاربر تعصبی یونیکس هستین وقتی حتی اطلاعات کافی از سیستم عامل یونیکس ندارید بهتره زبان به سخن باز نکنید.واقعا زشته که این رفتار متعصبانه را بدون هیچ دلیلی از خودتون نشون می دین.گور باب.... هردوشون من و شما چرا گول اونارو بخوریم؟؟!!!!!
مادریدسمو 1391/02/02 19:35
بنا به برنامه ماکروسافت , ویندوز تا سال 2020 از چرخه حیات خارج میشهlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1391/02/02 19:16
درود بر لینوکس
محمد کاظمی 1391/02/02 14:59
از این که کاربر لینوکس هستم بسیار خوشحالم.
اما مایکروسافت بره با ویروساش خوش باشه بهتره.