کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318444 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گزارش: اینتل سال خوبی نخواهد داشت


به نظر می رسد که 2012، سال امیدوار کننده‌ای برای اینتل نباشد، این مطلب را گزارش اخیر شرکت اینتل از گردش مالی سه ماهه اول سال نشان می‌دهد.

به گزارش سافت گذر ؛ شرکت اینتل گردش مالی این شرکت را در سه ماهه اول سال جاری منتشر کرد. گزارشی که بر اساس آن سال نه چندان خوبی را برای این شرکت تصور می‌کند.

این گزارش که انتظارات این شرکت را برآورده نکرد، مدیران این شرکت را به تغییر در عملکرد و برنامه‌ریزی جدید وادار نمود.

گردش مالی این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بسیار پایین بوده است.

در این گزارش آمده است که هزینه و سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیشتر شده و به رقم 12.91 میلیارد افزایش یافته است.

این رقم در مدت مشابه _ سه ماهه اول سال 2011 _ 12.84 میلیارد دلار بوده است.

این گزارش افزوده است: درآمد خالص 2.7 میلیارد دلار بوده است که رقمی کمتر از 3.16 میلیارد دلار نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.




به گزارش سافت گذر ؛ مدیر عامل اینتل، پائول اتلینی " Paul Otellini"، با اظهار ناراحتی نسبت به گردش مالی این شرکت در سال جدید اظهار امیدواری کرد که در سه ماهه دوم سال، عایدات این شرکت بیشتر شود.

وی سیل تایلند را به عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیرگزار در این امر شمرده است.

گفتنی است که اینتل یک کارخانهٔ تولیدکنندهٔ سخت‌افزار در کالیفرنیا است که درسال ۱۹۶۸ توسط "رابرت نویس" و "گوردن مور" تأسیس شد.

گوردون مور، فارغ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه برکلی بود. وی  طی ملاقاتی با ویلیام شاکلی مخترع ترانزیستور، جذب او شد و به دنیای نیمه هادی قدم گذاشت.

بعد از آشنایی وی با باب نویس، با هم شرکت فیرچایلد را در زمینه نیمه هادی تاسیس کردند و در سال 1968 شرکت اینتل متولد شد و سه سال بعد به ثبت رسید.





عمدهٔ محصولات این شرکت در زمینهٔ مدارهای الکتریکی و پردازنده‌های رایانه می‌باشد. اینتل در دهه ۱۹۷۰ یکی از قوی‌ترین تراشه‌های خود را عرضه کرد، و شرکت آی بی ام هم ریزپردازنده ۸۰۸۸ را برای کامپیوتر شخصی خود انتخاب کرد.

به عبارت دیگر در ابتدا اساس کار اینتل، تولید تراشه‌های حافظه برای کامپیوتر بود؛ اما بحران نفتی سال 1973 و بحران اقتصادی سال 1984 مسیر فعالیت شرکت را به سمت تولید ریزپردازنده تغییر داد.

همین اتفاق اینتل را در مسیر رشد چشمگیری قرار داد به طوری که اکنون اینتل قطب مطرح تولید ریزپردازنده دنیاست.

از سال ۲۰۰۰ به بعد تقریباً ۷۵ درصد کامپیوترهای خانگی از پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کنند. مهم‌ترین رقیب این شرکت شرکت ای ام دی است و عمده‌ترین محصولات اینتل عبارت‌اند از «پنتیوم Xeon» (برای سرورها) و «Core 2 Duo» <quad core >و اینتل اتم برای رایانه‌های کوچک و کم مصرف می می‌باشد و جدیدترین محصولش پردازندهٔ شش هسته‌ای « Core i7 980x» است.

اولین محصول اینتل در سال 1971 به عنوان تراشه 4004 به بازار عرضه شد.

شرکت اینتل برای آموزش کارکنانش اهمیت ویژه‌ای قائل است و این که افراد با 20 سال تجربه را برای آموختن زمینه‌های نو به مراکز آموزشی می‌فرستد ویژگی منحصربه‌ فرد اینتل است. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8740 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/02/03 تعداد مشاهده: 2353
سافت گذر