کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747091968 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317562 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پاندا ضدویروس رایگان و نامحدود ارایه میکند

شرکت امنيتي پاندا از ارائه يک ضدويروس رايگان و نامحدود بر مبناي فناوري پيشرفته Cloud Computing خبر داد.


اين برنامه امنيتي با عنوانPanda Cloud Antivirus، از الگوي عملياتي کاملا جديدي برخوردار است که نخستين مزيت آن کاهش محسوس بار منفي و سنگيني عملکرد در رايانه‌ها اعلام شده است. براساس بررسي‌هاي انجام شده حداکثر بار منفي ناشي از اجراي اين برنامه در سيستم‌هاي خانگي و شخصي کمتر از نيمي از بار منفي ناشي از ضدويروس‌هاي معمول و متعارف مي‌باشد.

اين بررسي‌ها نشان مي‌دهند که Panda Cloud Antivirus، حداکثر تنها 3 درصد از کل منابع و ظرفيت عملياتي سيستم را اشغال کرده و تا 18 مگابايت حافظه موقت را به خود اختصاص مي‌دهد. کارشناسان امنيتي، فناوري Cloud Computing يا "تکنولوژي ابر" را عامل اساسي اين افزايش قابليت مي‌دانند. تکنولوژي ابر که شرکت‌هاي بزرگي چون Google، Amazon، Microsoft و برخي شرکت‌هاي امنيتي را مسحور خود کرده است، درصد زيادي از فعاليت‌هاي سنگين، زمان بر و حجيم کاربران را به سرورهاي شرکت خدمات دهنده منتقل مي‌کند و در نتيجه بار منفي اين فعاليت‌ها در رايانه‌هاي خانگي کاربران به شدت کاهش مي‌يابد.

تاکنون جامعه‌اي از کاربران متعلق به 170 کشور دنيا از ضدويروس پيشرفته و رايگان Cloud Antivirus استفاده مي‌کنند و نظرات منعکس شده آنها نشان مي‌دهد که فناوري Cloud Computing تاثير مثبت و قابل قبولي در حوزه امنيت فناوري اطلاعات در پي خواهد داشت. علاقه‌مندان به دريافت رايگان و نامحدود اين نرم‌افزار مي‌توانند به آدرسcloudantivirus.com مراجعه کنند.

براي انعکاس نظرات خود و اشتراک آن با ميليون‌ها کاربر ديگر، به وبلاگ اين نرم‌افزار به آدرسhttp://blog.cloudantivirus.com مراجعه فرماييد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 877 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1388/05/04 تعداد مشاهده: 1277
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر