کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318401 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استان‌های آلوده به بد‌افزار مشخص شدند

  

گزارش استان‌هاي آلوده به بدافزار برحسب تعداد آدرس‌هاي ارسال كننده بدافزار در بهمن ماه از سوي مركز ماهر منتشر شد.

به گزارش سافت گذر به نقل از ايسنا؛ گزارش عملكرد استان‌ها و شهرها در فضاي مجازي و همچنين ارائه آماري از ميزان آدرس‌هاي ارسال كننده بد‌افزار مي‌تواند به عنوان راهكاري در جهت جلوگيري با برخي اقدامات مطرح شود كه اين موضوع زمينه را براي متوليان اين امر باز مي‌گذارد.

مركز ماهر هم در راستاي همين موضوع اقدام مؤثري را پي گرفته و بر مبناي آن با بررسي آدرس‌هاي IP متعلق به يك محدوده و استان به آرائه آمار در حوزه استان‌هاي آلوده به بدافزار مي‌پردازد و در مقياسي ماهانه به ارزيابي استان‌ها با يكديگر مي‌پردازد و در گزارش بهمن‌ماه سال گذشته خود نيز كه با كمي تأخير منتشر شد، آماري را ارائه داده است كه در زير به تفكيك به مقايسه استان‌ها اشاره‌اي خواهيم داشت.

جالب توجه است كه در ليست‌هاي اخيري كه منتشر شده، جايگاه تهران همواره سير نزولي داشته و در بهمن ماه نيز به پله چهارم اين ليست رسيده است و با 22 آدرس ارسال كننده بدافزار بعد از همدان با 26 آدرس ارسال كننده بدافزار قرار گرفته است.

آذربايجان شرقي كه صدر ليست را در اين ماه منزلگاه خود كرده است، 50 آدرس ارسال كننده بدافزار از آن كشف شده است كه با استان سطح دوم (قم) 11 آدرس اختلاف دارد. استان فارس نيز هم‌رده با تهران برروي يك مكان قرار گرفته است و اصفهان نيز تنها با اختلاف 1 آدرس رتبه بعدي را به خود اختصاص داده است و بعد از آن استان‌هاي خوزستان، گيلان و بوشهر هر كدام به ترتيب با 9،16،19 آدرس ارسال كننده بدافزار قرار گرفته‌اند.

مازندران و استاني ناشناس با 7 و 6 آدرس ارسال كننده بدافزار قبل از اردبيل و خراسان رضوي با 5 آدرس ارسال كننده گزارش شده‌اند. آذربايجان غربي، سمنان، سيستان و بلوچستان و هرمزگان 4 آدرس ارسال‌كننده را به خود اختصاص دادند و در يك رده جاي گرفتند و بعد از آنها هم قزوين با تعداد 3 قرار گرفت.

در پايان ليست كرمانشاه و گلستان با تعداد آدرس ارسال كننده 2 و استان‌هاي البرز،ايلام و چهار محال و بختياري هر كدام با 1 آدرس ارسال كننده بدافزار قرار گرفتند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8810 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1391/02/08 تعداد مشاهده: 3432
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/05/09 00:30
فهمیدم
حتما لرستانهlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
استان ناشناس 1391/02/09 22:08
بابا دمتون گرم کشور ما هم نقاط ناشناس داره که فناوری اطلاعات هم نمیدونه کجاست و اصلا کدومه ایول به این همه تکنولوژیتونlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
دوست... 1391/02/09 13:16
استان ناشناس چیه؟؟؟
ها؟؟؟
اســـتـــــــــــا نــــــــــــــاشــــــــــنـــــــــــــاســــــــــــــــــــــــــــــــ؟؟؟
هــــــــــــــــــــــــا؟؟
محمد 1391/02/08 22:09
استان ناشناس؟!!!!!!خدا این مرکز مرکز ماهر رو شفا بده
ناشناس 1391/02/08 14:34
جان؟؟ ...استان ناشناس؟؟lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet