کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

«شازده کوچولو» هم اندرویدی شد

کتاب‌های صوتی چند سالیست که دیده می‌شوند و با کمی جستجو می‌توانید به برخی آثار که با صداهای مختلف و بعضا جذاب بازخوانی شده‌اند، دست پیدا کنید. اما من که تابحال نسخه هوشمند این داستان‌ها را ندیده بودم چه در اندروید و چه در آیفون. حالا یک شرکت نسخه صوتی یکی از خاطره‌انگیزترین داستان‌های کودکی ما را به کتاب صوتی تبدیل کرده است که شنیدن آن در بزرگسالی هم بکار می‌آید.

به گزارش سافت گذر به نقل از فارنت؛ شرکت ایده‌پردازان راهبرد کسب و کار داستان شازده کوچولو را با صدای استاد شاملو در بستر اندروید و به صورت رایگان عرضه کرده است. در ادامه به بررسی این برنامه اندروید می‌پردازم.

توضیح سازنده:

مطالعات ثابت کرده است که شنیدن صدای کتاب به همراه خط بردن متن آن، ۳۸ درصد در به یادسپاری مطلب و ۷۶ درصد در درک مطلب کمک می کند. این بستر نرم‌افزاری این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در هر زمان و مکان، بدون هیچ محدودیتی به مطالعه بپردازید و دانش خود را افزایش دهید. در این بستر نرم افزاری متن کتاب به همراه صوت آن ارایه می شود . صوت و متن با هم همگام هستند، یعنی شما در هر قسمت از متن کتاب ،صوت همان قسمت را خواهید شنید، آن هم با صدای بهترین گوینده ها متناسب با موضوع کتاب. از این‌رو تجربه ای متفاوت در مطالعه را خواهید داشت.

معرفی برنامه در فارنت:

نام شازده کوچولو به اندازه کافی و آنقدر جذاب است که ما را از معرفی برنامه‌های دیگر منصرف کند. حتما می‌دانید که شازده کوچولو یا شهریار کوچولو (به فرانسوی: Le Petit Prince)، نام یک کتاب داستان اثر آنتوان دوسنت اگزوپری است که اولین بار در سال ۱۹۴۳ منتشر شد. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب تک مجلد جهان در تمام طول تاریخ جهان و خوانده‌شده‌ترین و ترجمه‌شده‌ترین کتاب فرانسوی‌زبان جهان نیز است و به عنوان بهترین کتاب قرن ۲۰ در فرانسه انتخاب شده است. از این کتاب به طور متوسط سالی ۱ میلیون نسخه در جهان به فروش می‌رسد و در سال ۲۰۰۷ نیز به عنوان کتاب سال فرانسه برگزیده شد.

این به کنار صدای شاملو در این برنامه گزینه جذاب دیگری است. احمد شاملو، این داستان را یک شعر بزرگ می‌دانست و علاقه زیادی به این داستان داشت.

پس از اینکه برنامه را از کافه‌بازار دریافت و نصب کردید، با اشاره به آیکون برنامه در منوی گوشی خود در ابتدا با صفحه‌ای با پس‌زمینه قرمز روبرو می‌شوید که نام برنامه و تصویری از استاد شاملو بر روی آن به‌چشم می‌خورد و پس از چند ثانیه صفحه دیگری ظاهر می‌شود که بر روی آن یک آیا می‌دانید به شما خاطرنشان شده است که در زمینه کتاب و مطالعه است. در چند مرتبه اول که برنامه را باز می‌کنید این آیا می‌دانیدها خواندنی هستند اما در مرتبه‌های بعد با توجه به محدودیت ان تکراری خواهند شد و شما همه انها را خواهید دانست. اجباری بودن استفاده از این پیام‌ها چندان دلچسب نیست و بهتر بود سازنده برنامه در کنار دکمه می‌دانم دکمه دیگری برای صرف‌نظر کردن از این دانستن‌های متوالی قرار می‌داد. پس از اعلام می‌دانم به برنامه به صفحه اصلی برنامه هدایت خواهید شد.

صفحه اصلی برنامه یک منوی سبز رنگ با شش آیکون شامل فهرست، مطالعه کتاب، درباره، راهنما، حمایت از ما و تنظیمات است و در بالای صفحه اصلی نیز نام شازده کوچولو و در پایین صفحه نیز آدرس اینترنتی شرکت سازنده درج شده است.

به فهرست می‌رویم. لیستی بلندبالا از صفحات کتاب در برابرمان ظاهر می‌شود که می‌توانید صفحه موردنظرتان را انتخاب کنید تا خوانش کتاب به همراه حرکت متن آغاز شود. در هنگام خوانش و مطالعه کتاب با لمس صفحه نمایش نوار سبز رنگی در پایین صفحه ظاهر می‌شود که تنظیمات کامل و مختلفی را برای مطالعه مانند مکث و غیره قرار داده است که البته برای توقف کوتاه یا همان مکث و پخش دوباره باید دکمه پلی را بزنید و در واقع از تغییر ظاهری این دکمه خبری نیست. با لمس دوباره صفحه این نوار سبز رنگ دوباره مخفی می‌شود. در بالای صفحه و سمت راست سه آیکون خانه (هوم)، تنظیمات و راهنمای برنامه به چشم می‌خورد که با وجود نزدیک بودن بسیار به هم کاملا حساس و دقیق کار می‌کنند.

در سمت چپ بالای صفحه نیز شماره صفحه کتاب دیده می‌شود. در هنگام خوانش و با ادامه متن خودبخود متن در حال خوانش علامتگذاری می‌شود و با نگهداشتن انگشت خود بر روی متن قادر به علامت‌گذاری قسمت‌هایی خاص از کتاب نیز هستید که جالب به نظر می‌رسد.  حالا با استفاده از دکمه هوم و یا با استفاده از دکمه فیزیکی و یا لمسی برگشت گوشی به منو و صفحه اول باز می‌گردیم.

با لمس آیکون مطالعه کتاب متن دقیقا از همان جایی که آخرین بار آن را مطالعه کرده و گوش داده‌اید ادامه پیدا می‌کند. به سراغ آیکون بعدی می‌رویم.

آیکون بعدی قسمت درباره است که متن بلندبالایی البته نه درباره خود برنامه و بلکه درباره شرکت سازنده برنامه را شاهد خواهید بود.

در قسمت راهنما شاهد همان منویی هستیم که با زدن آیکون راهنما در هنگام مطالعه شاهد آن بودید و شاید بتوان گفت که کامل‌ترین راهنمای برنامه‌ایست که تاکنون در میان برنامه‌های ایرانی شاهد بوده‌اید.

با لمس آیکون حمایت از ما شاهد یک صفحه و یک کادر خواهید بود که از شما خواسته است جهت دریافت لینک کتاب‌های رایگان، ایمیل خود را وارد کنید! ما که منظور از حمایت را متوجه نشدیم!

در قسمت تنظیمات دقیقا شاهد همان منوی تنظیمات هستیم که در هنگام مطالعه وجود داشت و شما در آن توانایی مشخص کردن اندازه قلم، فعال کردن قابلیت ادامه مطالعه و فعال کردن صدای خوانش متن هستید. با فعال کردن قابلیت ادامه مطالعه شما حتی با بستن برنامه شاهد ادامه پخش صدای خوانش هستید که به درد زمان‌هایی می‌خورد که شما تنها به صدای متن گوش می‌دهید و همزمان با آن به دیگر کارهای خود مانند وبگردی می‌پردازید. قابلیت فعال کردن صدا نیز برای حذف کردن صدای خوانش متن و مطالعه مستقیم کتاب است که با وجود صدای خوبی مانند صدای استاد شاملو فکر کنم کمتر بکار بیاید. در قسمت تنظیمات تقریبا تمام چیزهای لازم برای چنین برنامه‌ای بکار گرفته شده است و تنها می‌توان پیشنهاد کرد که برای کامل‌تر شدن آن می‌توان تعیین رنگ منوهای برنامه را به انتخاب کاربر گذاشت و در کل شاهد قسمت تنظیمات خوبی هستیم.

در مورد صفحه اول و منوی اصلی برنامه نیز سازنده برنامه می‌توانست از منوی خلاصه تری بهره بگیرد و به طور مثال آیکون‌ها و راه‌های ورود به قسمت‌هایی نظیر درباره (البته اینجا درباره ما)، راهنما، حمایت از ما و تنظیمات را در منوی کشویی پایین صفحه اصلی قرار داد که اکنون غیر فعال است. در منوی درباره نیز بهتر بود در مورد این برنامه و جزئیات آن اطلاعاتی وارد شود به طور مثال تاریخ عرضه، سازندگان برنامه و شماره نسخه موجود و ..

 صدای خوانش برنامه نیز در کنار صدای خوبی که از استاد شاملو موجود است به خوبی قابل تشخیص است و با توجه به گوشی مورد استفاده شما هیچ مشکلی در شنیدن صدای آن نخواهید داشت.

نقاط قوت: سرعت و عملکرد خوب، طراحی مناسب گرافیکی، صدای تنظیم شده و خوب برنامه، قابلیت تنظیمات کافی، منو راهنمای بسیار خوب و قابلیت‌های اضافی مانند مشخص کردن متن و..

نقاط ضعف: منوی تک‌رنگ در صفحات، نداشتن قسمت جستجو در متن، منوهای اضافی مانند آیا می‌دانید و همچنین در صفحه اول مانند حمایت از ما، درباره

حرف آخر:

با وجود رایگان بودن این برنامه شاهد کیفیت خوبی در آن هستیم و با وجود ضعف‌هایی در طراحی منوها، کارکرد خوبی را در منوها و عملکرد و سرعت برنامه شاهد هستیم. سازنده برنامه وعده عرضه قابلیت‌هایی همچون جستجو در متن کتاب، حاشیه‌نویسی در متن کتاب و تنظیمات پیشرفته مطالعاتی را داده است که خب ما با توجه به این وعده، در خصوص کمبود قابلیت جستجو در این برنامه سخنی نگفتیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8836 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: Farnet.ir تاریخ خبر: 1391/02/10 تعداد مشاهده: 2488
سافت گذر