کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747091968 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317563 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت ابزارهای جدید امنیتی عرضه میکند

شركت مايكروسافت در جريان برگذاري كنفرانس امنيتي بلاك هت در لاس وگاس از برنامه هاي آتي امنيتي خود و عرضه قريب الوقوع چند ابزار امنيتي براي پشتيباني از كاربرانش خبر داد.


به گزارش از فارس، مديران مايكروسافت كه در اين كنفرانس حاضر شده بودند، تصريح كردند با توجه به گسترش فعاليت هاي مخرب هكرها و وروس نويسان تحرك بيشتر براي مقابله با آنها از اهميت انكارناپذيري برخوردار است.


از جمله ابزار جديد مايكروسافت در اين زمينه Visualization Tool است كه براي كاربران نرم افزار آفيس عرضه شده و مشاهده بصري فايل هاي ذخيره شده در قالب كدهاي باينري (صفر و يك)را ممكن مي كند. اين نرم افزار به متخصصان امنيتي كمك مي كند تا ماهيت حمله به فايل هاي آفيس را بهتر درك كنند.


از جمله ديگر پروژه هاي مايكروسافت Project Quant است كه در قالب آن منبعي از اطلاعات آنلاين براي كمك به سازمان هاي اداري و تجاري براي ارزيابي هزينه استفاده از وصله هاي نرم افزاري در اختيار آنان قرار مي گيرد. با توجه به آنكه مديران اكثر سازمان هاي تجاري اطلاعات محدودي در اين زمينه دارند، اين ابزار آنلاين به آنها كمك مي كند.


انتشار كتاب راهنماي به روز رساني امنيتي مايكروسافت و گزارشي با عنوان " افزايش ايمني و اطمينان به اينترنت از طريق به اشتراك گذاري اطلاعات " از جمله ديگر اقدامات مايكروسافت در اين زمينه است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 899 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فن آوري اطلاعات ايران تاریخ خبر: 1388/05/07 تعداد مشاهده: 1148
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر