کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317877 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کدام گوشی بهترین صفحه نمایش را در زیر نور آفتاب دارد؟

مطمئنا فاکتورهایی نظیر میزان روشنایی و درجه کنتراست صفحه نمایش یک گوشی از مهمترین عواملی است که در هنگام خریدن یک گوشی و یا دستگاه دیجیتال دیگر مانند تبلت سراغ آنها را می‌گیرید.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ احتمالا یکی از دلایلی که شما را به سراغ این فاکتورها می‌برد میزان کارآیی و یا بهتر بگویم خوانایی صفحه نمایش در زیر نور شدید مانند نور خورشید در یک روز آفتابی است. شاید به همین خاطر است که وب‌سایت دیسپلی‌میت برخی دستگاه‌های مطرح و محبوب بازار را از این لحاظ با یکدیگر مقایسه کرده است.

شاید آیفون‌گیک‌ها در این خطوط به دنبال نامی از آیفون و یا آی‌پد هستند اما این بار دیگر نوبت یک دیوایس اپلی نیست! این بار نوبت یک گوشی ویندوزفون به نام نوکیا لومیا ۹۰۰ است تا در این موضوع خود را بی‌رقیب بداند و بهترین گوشی از لحاظ کارآیی در زیر نور شدید و مستقیم لقب بگیرد در حالی که گوشی‌های مطرحی همچون آیفون ۴ و گلکسی‌اس سامسونگ در جای دوم قرار بگیرند.

جالب است بدانید که لومیا ۹۰۰ از یک صفحه نمایش آمولد بهره می‌برد که در گذشته نتایج رقت‌بار و وحشتناکی از لحاظ کارآیی در زیر نور مستقیم و شدید داشت اما نوکیا با بهره‌گیری از فناوری کلیربلک و استفاده از فیلترهای پولاریزه این موضوع را حل کرده است.

در این آزمایش تمامی تبلت‌ها نتایجی ضعیف‌تر از گوشی‌ها بدست اوردند و در صدر انها گلکسی‌تب ۱۰.۱ سامسونگ قرار گرفت و پس از آن نیز آی‌پد ۲ قرار گرفت. این عجیب است که در نتایج این آزمایش از آی‌پد جدید اپل خبری نیست و ظاهرا این آزمایش بر روی این تبلت انجام نشده است.  به هر حال این آزمایش می‌تواند راهنمای خوبی برای افرادی باشد که بیشتر اوقات خود را در محیط بیرون و در زیر نور آفتاب می‌گذرانند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9032 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: Farnet.ir تاریخ خبر: 1391/02/23 تعداد مشاهده: 2953
سافت گذر
نظرات بینندگان

Mega Man 1391/02/23 21:43
اگر بشه در مورد صفحه نمایش laptop ها هم شرح حالی باشد.
امیرفرزام 1391/02/23 10:02
با سلام و تشکر از سایت مفیدتون
میشه لطفا این عکس هایی رو که واسه مطالب میزارید جوری باشن که بشه ازشون استفاده کرد، مثلا واسه این خبر بنظرتون اصلا عکسها مفید واقع شدن؟؟؟؟ !
ممنون میشم سایز مناسب رو در صورت امکان برام ایمیل بزنید، مرسی.