کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برگزاری جشنواره فکر برتر در پارک گیلان

جشنواره فکر برتر در پارک گیلان

به گزارش سافت گذر به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران؛  رئیس پارک علم و فناوری گیلان از برگزاری جشنواره منطقه ای فکر برتر در هفته آخر شهریور ماه در این پارک خبر داد و گفت: در این جشنواره ۳ کشور از حوزه دریای خزر حضور خواهند داشت. دکتر مجید متقی طلب با بیان اینکه این جشنواره در هفته آخر شهریورماه برگزار می شود، افزود: این جشنواره به صورت منطقه ای با هدف شناسایی، ارزیابی، تشویق و حمایت از صاحبان ایده های خلاقانه با رویکرد تجاری سازی نوآوریها برگزار می شود.

رئیس پارک فناوری گیلان با تاکید بر اینکه در این جشنواره علاوه بر پارکهای استانهای شمالی، پارکهای فناوری سایر استانها در صورت تمایل می توانند شرکت کنند، اظهار داشت: پارکهای علم و فناوری جایگاهی برای توسعه فعالیتهای دانش محور و راهی برای توسعه ملی است که با برگزاری این جشنواره منطقه ای اقدام به شناسایی ایده های برتر می شود. وی از حضور برخی کشورهای حوزه دریای خزر در جشنواره منطقه ای فکر برتر خبر داد و یادآور شد: در سفر اخیر هیأت استانداری گیلان به جمهوری داغستان روسیه، رایزنی ها و هماهنگی هایی صورت گرفت و قرار شد یک هیأت بلند پایه همراه با محققان و صاحبان صنایع آن کشور در پنجمین جشنواره فکر برتر حضور داشته و از نزدیک با توانمندی های استان آشنا شوند.

متقی طلب اضافه کرد: در این راستا در این دوره از جشنواره کشورهای داغستان، تاجیکستان و آستاراخان به منظور گسترش فعالیت های علمی، فناوری و معرفی ایده‌های نوآورانه حضور خواهند داشت. وی محل برگزاری این جشنواره را حوزه دریای خزر در پارک علم و فناوری گیلان ذکر کرد و ادامه داد: صاحبان ایده و مبتکران و دانش پژوهان در رشته های برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک و مکاترونیک، صنایع شیمیایی، انرژی های نو، زیست فناوری، نانو فناوری، عمران، صنایع پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، هنر و معماری در این جشنواره شرکت خواهند ‌کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9044 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/02/24 تعداد مشاهده: 1822
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد 1391/02/24 10:08
این عکس قدیمیه. در عکس استاندار سایق مشاهده میشه درصورتی که نزدیک به دوسال هست که استاندار دیگری راس کار آمده. لطفا تصحیح بفرمایید.