کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746952897 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317551 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

میکروپروژکتور لمسی برای تلفن های هوشمند

پروژکتور روی تلفن همراه ایده ای است که سال ها است تبدیل به واقعیت شده اما هنوز آن را به صورت فراگیر روی تلفن ها نمی بینیم. چرا که واقعا کاربرد زیادی پیدا نکرده اند. اما شاید این ایده که از چشم حشرات الهام گرفته شده، بتواند در آینده ماجرا را تغییر بدهد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازنارنجی؛ این پروژکتور از مجموعه LED هایی بسیار کوچک تشکیل شده که می توانند نسبت به هر موقعیت حرکت کنند و زاویه جدیدی به خود بگیرند. این به این معنی است که روی هر سطحی که تابانده شود تصویری واضح و شفاف نمایش خواهد داد و نیازی به تنظیم نخواهد بود.

مایکل سیلر محقق این پروژه می گوید: پروژکتور ما در واقع از صدها میکرو پروژکتور کوچک تشکیل شده که هر کدام می توانند یک تصویر مجزا تولید کنند یا با یکدیگر کار کنند. فناوری که نامش array projection است در واقع در چشم برخی حشرات وجود دارد.

یک سنسور روی تلفن همراه کمک می کند تا پروژکتور موقعیت اش را تشخیص داده و تصویر مناسب را ایجاد کند. اضافه کردن پرتوهای مادون قرمز هم در نهایت پروژکتور را تبدیل به یک نمایشگر لمسی می کند که می تواند محل انگشت شما را تشخیص بدهد.

چشم های حشرات کوچک و ظریف است و گروه سازنده می گوید، پروژکتور ابداعی آنها هم آنقدر کوچک خواهد بود که با تمام مخلفات اش درون تلفن های هوشمند قرار بگیرد. اما این تکنولوژی هنوز فاصله زیادی تا پیاده شدن در تلفن های ما دارد. شرکت سازنده می گوید نمونه اولیه کارش را این ماه به نمایش خواهد گذاشت اما هنوز برای زمان بندی جهت نصب آن روی تلفن های واقعی زود است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9098 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1391/02/26 تعداد مشاهده: 1648
سافت گذر