کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه گوشی جدید با نمایشگر لمسی پیشرفته 4 اینچی

شرکت LG مدل جديد از سري گوشي‌هاي محبوب "شکلات" را با تاکيد بر افزايش کيفيت در نمايش تصاوير ويديويي به بازار عرضه کرد.


اين گوشي که BL40 Chocolate نام گرفته است، شامل نمايشگر لمسي 4 اينچي مي‌شود که نسبت به نمايشگر ديگر گوشي‌هاي معمولي و هوشمند بزرگتر است و به گفته LG، نسبت طول و عرضه تصوير در آن 21:9 است که امکان مشاهده تصاوير سينمايي‌تر و واقعي‌تر را براي کاربران فراهم مي‌آورد.


کيفيت تصوير در اين نمايشگر 800 در 345 پيکسل است و کاربران در آن مي‌توانند صفحات اينترنتي را به صورت کامل و با اندازه درست، مشاهده کنند. رابط کاربري اين گوشي به صورت دوگانه تعريف شده و بر اين اساس، کاربر در آن واحد مي‌تواند دو برنامه مختلف يا دو فايل تصويري مجزا را روي نمايشگر به نمايش بگذارد.


دکتر "اسکات آن"(Skott Ahn) مديرعامل LG طي بيانيه‌اي توضيح داد: «اگرچه شکل ظاهري گوشي‌ها يکي از عوامل اصلي در جذب کاربران محسوب مي‌شود، به طور يقين اگر مردم از نمايشگر 4 اينچي اين گوشي و امکانات پيشرفته آن مطلع شوند، با اشتياق بيشتري سراغ آن خواهند آمد».


اين شرکت هنوز توضيحات بيشتري در خصوص اين گوشي نداده است، اما تصاوير منتشر شده از اين محصول نشان مي‌دهد که گوشي BL40 Chocolate به همراه دوربين ديجيتالي 5 مگاپيکسلي در اختيار کاربران قرار مي‌گيرد. شرکت LG اعلام کرده است که اين گوشي از سه ماهه سوم سال جاري ميلادي به صورت همزمان وارد 54 کشور خواهد شد که البته هنوز قيمت نهايي آن مشخص نشده است.


اين شکلات جديد بخشي از استراتژي‌ ويژه LG مبني بر توليد گوشي‌هاي زيبا و کارآمد براي رقابت بيشتر با سامسونگ که عنوان دومين توليدکننده برتر گوشي در جهان را دارد، محسوب مي‌شود. شرکت LG اعلام کرده است که در آينده نزديک سري لوکس از گوشي‌هاي Prada خود را وارد بازار خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 911 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: informationweek.com تاریخ خبر: 1388/05/13 تعداد مشاهده: 1416
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر