کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317849 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فیس بوک تبلیغات جنرال موتورز را از دست می‌دهد


شرکت آمریکایی جنرال موتورز (GM) اعلام کرد که به زودی تبلیغات این شرکت را در فیس بوک متوقف خواهد کرد.

به گزارش سافت گذر ؛ این اقدام چند روز قبل از عرضه دوباره سهام فیس بوک صورت می‌گیرد.

"جی ام" اعلام کرد که بعد از بررسی و تحقیق به این نتیجه رسیده است که درج آکهی در فیس بوک تاثیری در انتخاب اتومبیل توسط کاربران نداشته است.

این شرکت توانایی فیس بوک را در تحت تاثیر قرار دان دیگران و همچنین جذب سود  زیر سئوال برده است.

این در حالی است که اولین عرضه سهام فیس بوک در روز سه شنبه با استقبال زیادی مواجه شد به طوریکه محدوده قیمت سهام این شرکت به شدت افزایش یافت.

ارزش هر سهم که بین 28 تا 38 دلار پیش بینی می‌شد، 34 تا 38 دلار بالا رفت به طوریکه ارزش سهام این شرکت تا 100 میلیارد دلار برآورد شد.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که این تقاضا به حدی زیاد بود که دست این شرکت را برای عرضه 25 درصد سهام بیشتر آزاد گذاشت. این شرکت توانست در این روز 16 میلیارد دلار پول جمع کند.




به گزارش سافت گذر ؛ قرار است عرضه دوباره سهام فیس بوک روز جمعه آغاز شود.

گفتنی است که فیس بوک تنها 8 سال عمر دارد و در این مدت توانسته 900 میلیون عضو در سرتاسر جهان بگیرد. سود خالص این شرکت در سال گذشته 1 میلیارد دلار بوده است.

شرکت جنرال موتورز هم سومین شرکت سفارش دهنده تبلیغات در کل آمریکاست و بزرگ‌ترین سفارش دهنده آگهی در شبکه‌های اجتماعی هم به حساب می‌آید.

این شرکت می‌تواند با کاهش تبلیغات در فیس بوک هنوز هم به فعالیت خود در صفحه این شرکت در فیس بوک ادامه دهد. انجام این عمل به معنای درج آگهی رایگان در فیس بوک خواهد بود.

جنرال موتورز در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: در حالی که ما در حال حاضر قصد ادامه تبلیغات در فیس بوک را نداریم، اما همچنان متعهد به محتوای یک استراتژی تهاجمی برای معرفی همه محصولات جنرال موتورز و نام تجاری این شرکت هستیم. ما همچنان فیس بوک را به عنوان یک ابزار بسیار موثر برای تعامل با مشتریان خود می‌دانیم.

     

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9125 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/02/27 تعداد مشاهده: 2034
سافت گذر
نظرات بینندگان

امیر 1391/02/28 12:29
سهام سایت فیسبوک که به 100 ملیارد دلار رسیده در واقع یه حبابه که ناشی از تبلیغات و معروفیتشه، شرکتی که در سال یک ملیارد دلار سود می‌کنه سهامش 100 ملیارد دلار نیست، این شرکت هم مثل شرکت امرون که به یکباره سهامش کله پا شد و سهامداران رو بدبخت کرد دچار این سرنوشت خواهد شد، این قضیه بارها اتفاق افتاده و اینبار نوبت فیس بوکه، جالبه سهام این شرکت از سهام سونی، آلوا، دل رو هم بیشتره!!!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
احسان اشرفی از کرسکان نجف آباد اصفهان 1391/02/27 17:37
این خبر برای من که میخوام کل سهام فیسبوک رو یکجا بخرم واقعا عالیه اگه فردا روزی جنرال موتورز هم تبلیغ نداد مهم نیست همین شرکتهای تخلیه چاه کرسکان تبلیغ بدن خودش 10برابر سود بیشتری عاید فیسبوک میکنه میگید نه حالا خودتون می بینید