کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی گوشی N86 هشت مگاپیکسلی نوکیا

گوشي N86 هشت مگاپيکسلي نوکيا به تازگي وارد بازار جهاني تلفن همراه شده است.

اين گوشي که در ابعاد 4/103 در 4/51 در 5/16 ميلمتر ساخته شده است داراي طراحي کشويي دو طرفه است.

اين گوشي 149 گرمي نوکيا شباهت زيادي به N81 اين برند دارد.مواد بکار گرفته شده در ساختار گوشي کيفيت مطلوبي دارد اگرچه اثر انگشت روي قاب جلوي گوشي باقي مي ماند و مواد پلاستيکي موجود در قاب پشت مانند نوکيا N97 است .

کليد روشن و خاموش به همراه پورت MicroUSB و سوکت 5/3 ميلي متري در بالاي گوشي تعبيه شده است.لنز دوربين هشت مگاپيکسل با قابليت تغيير زاويه به همراه دو فلش LED در قاب پشت گوشي وجود دارد که زير يک پوشش فعال قرار گرفته است . همانطور که قبلا گفته شد پوشش لنز فعال است و بطور اتوماتيک دوربين را فعال مي کند يا قفل گوشي را باز مي کند.

باتري گوشي از نوع Li-Ion با توان 1200 ميلي آمپري است که با برداشتن قاب پشت گوشي مشخص مي شود.باتري در حالت Stand by حداکثر 312 ساعت و در مکالمه مداوم در حدود هفت ساعت کار مي کند.

بخش عمده قاب جلوي گوشي را صفحه نمايش 6/2 اينچ AMOLED در بر مي گيرد که داراي وضوح QVGA است و 16 ميليون رنگ را نشان مي دهد .

نوکيا N86 هشت مگاپيکسلي به سيمبين 3/9 با سومين نسخه منوي سري 60 مجهز است که Feature Pack 2 بصورت از پيش نصب شده در آن وجود دارد .

نرم افزار پخش موسيقي در اين مدل نوکيا از کارايي لازم برخوردار است و از فرمت هاي بسياري پشتيباني مي کند.

فهرست موسيقي بطور اتوماتيک براساس خواننده ، آلبوم ، نوع و آهنگساز تفکيک مي شود و جستجوي تراک ها با تايپ کردن تدريجي نام آنها صورت مي گيرد . در کوتاهترين زمان مي توان PlayList شخصي ايجاد کرد .

گوشي N86 8MP نوکيا که به دوربين هشت مگاپيکسلي مجهز است که به عنوان بارزترين ويژگي اين گوشي به شمار مي آيد

ماکسيمم وضوح تصوير در اين گوشي نوکيا3246 در 2448 پيکسل است و مانند ساير گوشي هاي دوربين دار نوکيا به لنز Carl Zeiss مجهز است .

گوشي N86 هشت مگاپيکسلي نوکيا توسط مموري کارت microSD TransFlash تا 16 گيگابايت ارتقا مي يابد.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 921 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: IT ایران تاریخ خبر: 1388/05/14 تعداد مشاهده: 1540
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر