کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه فروشگاه سافت گذر با فروشگاه نرم افزاری سایتهای ؟؟؟؟؟؟؟

مي دانيد حدود 2 ماهي است که فروشگاه سافت گذر شروع به کار کرده و نرم افزارهاي موجود را براي کساني که امکان دانلود ندارند در معرض فروش قرار داده است.

 

همچنين مي دانيد که به جز سافت گذر مي توان گفت که تنها چند سايت هستند که به اين صورت نرم افزارها را در معرض فروش قرار داده اند. اين سايتها جزء بزرگترين سايتهاي نرم افزاري فارسي زبان هستند و بزرگترين فروم هاي کامپيوتري را نيز دارند.

 

اما مي خواهيم مقايسه اي بين روش کار سايت ما و روش کار اين سايتها داشته باشيم تا کاربران بتوانند براي خريد نرم افزارها انتخاب بهتري داشته باشند.

 

سافت گذر بهتر است يا ؟؟؟؟؟؟؟

1- ما کليه نرم افزارها را در معرض فروش قرار داده ايم در حالي که سايتهاي ؟؟؟؟؟ تنها نرم افزارهايي خاص را براي فروش قرار داده است.

2- ما تمامي نرم افزار ها را خودمان دانلود و همه آنها را تست مي کنيم و بعد براي دانلود و فروش مي گذاريم. نرم افزاري را هم که تست نکرده باشيم حتما در توضيحات تذکر مي دهيم. اما سايتهاي ؟؟؟؟؟؟ مجموعه هاي نرم افزاري متفرقه را نيز براي فروش ارائه مي کند.

3- نرم افزارهاي ما توسط کاربران زيادي دانلود و تست مي شوند و در صورت داشتن مشکل گزارش دريافت شده و مشکل فايلي و يا کرکي آنها اصلاح مي شود. در حالي که سايتهاي ؟؟؟؟؟؟ امکان دانلود نرم افزارها را نمي دهند.

4- ما تصوير نرم افزار نصب و کرک شده را قرار مي دهيم ولي سايتهاي ؟؟؟؟؟؟ تصاوير کلي و کوچک از نرم افزار قرار مي دهند.

5- تعداد نرم افزارهاي ارائه شده براي فروش بعد از مدت کوتاهي از شروع سايت، خيلي بيشتر از نرم افزارهاي ارائه شده براي فروش در سايتهاي ؟؟؟؟؟؟ است.

6- ما براي نرم افزارهاي بالاي 2500 تومان هزينه ارسال نمي گيريم ولي سايتهاي ؟؟؟؟؟؟ حداقل 1700 تومان براي ارسال با پست پيشتاز با هر قيمتي دريافت مي کنند.

7- سايتهاي ؟؟؟؟؟؟ 200 تومان هزينه بسته بندي دريافت مي کنند و اين هزينه را در سايت ذکر نمي کند ولي ما هزينه نهايي نرم افزار را قبل از ارسال به کاربر اعلام مي کنيم و حتي 1 ريال هم بيشتر از آن نمي گيريم.

8- ما امکان پرداخت به طرق مختلف را فراهم کرده ايم ولي سايتهاي ؟؟؟؟؟؟ فقط يک شماره حساب و 2 يا 3 روش را قرار داده اند.

9- همه مرسولات ما با پست پيشتاز ارسال مي شود ولي در سايتهاي ؟؟؟؟؟ گاهي امکان ارسال با پست سفارش نيز فراهم اند که بيش از 1 هفته ارسال آن طول مي کشد.

10- ما جديدترين نرم افزارها را به همراه جديدترين کرکهاي آنها چند ساعت يا چند روز پس از ارائه در سايتهاي سورس براي فروش آماده مي کنيم ولي سايتهاي ؟؟؟؟؟؟ نسخه غير اورجينال با کرک قديمي را ارائه مي کنند. (مثال ويندوز 7)

11- بر روي DVD هاي ارائه شده در سايتهاي ؟؟؟؟؟؟ برچسب زده مي شود که همين باعث اختلال در کار DVD و درايو مي شود ولي ما هيچ برچسبي روي CD و DVD نمي زنيم و در اينده نيز بر روي CD‌ و DVD از چاپ استفاده خواهيم کرد.

12- ما تمامي نرم افزارهاي را بر روي DVD‌ مارک Sony اصل مي زنيم ولي DVD‌هاي سايتهاي ؟؟؟؟؟؟ اصلا ليبل ندارند.

14- ما تمامي DVD ها را با سرعت 10 و تمامي CD‌ها را با سرعت 20 رايت مي کنيم که سرعت بسيار پايين است. در مورد سايتهاي ؟؟؟؟؟؟ نمي دانيم با چه سرعتي رايت مي شود.

15- ما براي ارسال از واسطه استفاده نمي کنيم و امکان پيگيري محصول ساده تر خواهد بود.

16- ما زمان ارسال را به کاربران اطلاع مي دهيم ولي سايتهاي ؟؟؟؟؟؟؟ چنين کاري را انجام نمي دهد.

17- قيمت نرم افزارها در سايت ما خيلي پايين تر از سايتهاي ؟؟؟؟؟؟ است. حتي در بعضي موارد قيمت ما با ارسال از قيمت سايتهاي ؟؟؟؟؟؟ بدون هزينه ارسال کمتر است.

18- در صورت از کار افتادن کرک نرم افزاري کرکها و راه حل هاي جديد براي دانلود در اختيار کاربران قرار مي گيرد ولي سايت ذکر شده صفحه ثابتي براي دسترسي به جديدترين کرکها را ارائه نمي کند.

19- هم سايت مورد نظر و هم سايت ما شماره تلفن پشتيباني ارائه کرده ايم. (شرکت فهام)

20- سايتهاي ؟؟؟؟؟؟ DVD‌ها را در جعبه اي مي گذارند که کارايي زيادي براي استفاده هاي بعدي ندارد ولي ما در يک کاور تميز و سبک ارائه مي کنيم. البته مي دانيم که بايد بهتر از اين باشد.

21- زمان ارسال ما مي تواند تا 1 روز کاهش پيدا کند. (در صورتي که در مراکز استانها باشيد و ارسال قبل از ساعت 12 روز قبل صورت گيرد.

22- ما فقط سيستم خريد نقدي داريم و سايتهاي ؟؟؟؟؟؟ سيستم خريد پستي هم دارند.

23- سيستم خريد نقدي و پرداخت آنلاين و ...  در سايت ما خيلي پيشرفته از سايتهاي ؟؟؟؟؟؟؟ طراحي شده است.

24- قبول مي کنيم که فروشگاه ما گاهي ارورهايي دارد که به دلايل مختلفي مي باشد و سعي در رفع آن داريم و گاهي هم به دليل وارد کردن اشتباه اطلاعات است.

25- ما هزينه نرم افزار(ها) را در خريد نقدي محاسبه مي کنيم ولي سايتهاي ؟؟؟؟؟؟ فقط فرمول را مي دهند که امکان اشتباه وجود دارد.

26- ما در مورد روشهاي پرداخت توضيح مفصل و کاملي داده ايم که بر اساس تجربه هاي شخصيمان است و از هيچ سايت ديگري استفاده نکرده ايم.

27- در خريد نقدي از سايتهاي ؟؟؟؟؟؟؟ بايد محصولات به صورت دستي وارد شود در حالي که سيستم خريد از سايت ما برگرفته از سايتهاي بزرگي مانند eBay.com و Amazon.com مي باشد.

28- مراحل ثبت و وارد کردن اطلاعات پرداخت مي تواند در سايت ما دو مرحله اي باشد ولي در سايت ذکر شده بايد در يک مرحله صورت گيرد.

و ......

 

حالا خودتان قضاوت کرده و انتخاب کنيد.

 

البته ما به مشکلاتمان واقف هستيم و هميشه سعي در برطرف کردن آنها داريم و از نظرات کاربران نيز براي اين کار استقبال مي کنيم.

ولي کار ما محصول 10 ماه کار سايت و 2 ماه کار فروشگاه است ولي سايتهاي ؟؟؟؟؟ بعد از چندين سال کار به اين مرحله رسيده اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 944 گروه خبری: اخبار داخلی سایت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1388/05/18 تعداد مشاهده: 1550
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر