کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318401 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سیمانتک: "شعله" علاوه بر جاسوسی قادر به خرابکاری است

یک شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی با نام "سیمانتک" اعلام کرد ویروس "شعله" نه تنها قادر به جاسوسی است بلکه می‌تواند در سیستم‌های کامپوتری اخلال ایجاد کند.

 به گزارش سافت گذر به نقل از فارس؛ کارشناسان فضای سایبری پیش از کشف این موضوع، صرفا شواهدی پیدا کرده بودند که اثبات می‌کرد، ویروس "شعله" می‌تواند از کامپوترهای هدف، جاسوسی و اطلاعات جمع‌آوری کند.

ویکرام تاکور، محقق شرکت سیمانتک در این باره گفت:‌ شرکت، اکنون اجزایی از ویروس شعله را شناسایی کرده که حذف فایل‌ها از کامپوترها را برای کاربران امکان پذیر می‌کند. این بدان معناست که این ویروس می‌تواند موجب ناکارآمدی برنامه‌های مهم یا از کارافتادگی سیستم عامل شود.

وی افزود: در واقع، این افراد توانایی این را خواهند داشت که هر چیزی را از کامپوتر حذف کنند. این موضوع صرفا یک نظریه نیست و قطعا رخ می‌دهد.

برخی مقامات کنونی و پیشین امنیت ملی آمریکایی و غربی این هفته به رویترز گفتند آمریکا در تولید شعله نقش داشته است. روزنامه واشنگتن پست نیز چند روز پیش گزارش داد آمریکا و اسرائیل مشترکا ویروس شعله را تولید کرده و از آن برای جمع‌آوری اطلاعات به منظور کُند کردن برنامه هسته‌ای ایران استفاده کرده‌اند.

کارشناسان امنیتی در این باره گفتند:‌ اگر ارزیابی شرکت سیمانتک صحت داشته باشد، این بدان معناست که می‌توان از ویروس شعله به عنوان سلاح برای حمله به کامپوترهایی استفاده کرد که سیستم‌های زیرساختی مهم را راه‌اندازی می‌کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9670 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: فارس تاریخ خبر: 1391/04/02 تعداد مشاهده: 2797
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

NIKE 1391/04/03 00:12
تمام زیر ساخت انفورماتیک مملکت آمریکایی (از نوع قاچاقی)است . معلومه نفوذ و آسیب زدن به آن توسط آمریکا خیلی راحت خواهد بود.آقا نرم افزار امنیتی میسازه تو بوق و کرنا میکنه که بومی است ازش میپرسی از کدام زبانهای برنامه نویسی استفاده کرده میگه (مثلا) ++c یا #c یا .... واقعا مررررگ برررررر آمریکای جهان خواااار
ACE 1391/04/02 21:15
یک شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی با نام "سیمانتک"؟؟؟؟!!!!

مگه از سیمانتک معروفتر هم هست؟؟؟
محمد پلوان 1391/04/02 17:34
اگر آمریکاواسراییل کسانی رادارند که میتوانند این ویروسها را تولید کنند ما هم شخصیتهایی را داریم که میتوانند این ویروسها را خنثی کنند.
علی 1391/04/02 13:45
ای دلم خنگ می شه اگه بیوفته رو کامپیوتر های اداره های خودمون مخصوصا بانک بعد ...