کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317566 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تهدید صنعت کتاب الکترونیک توسط رایانه ها و تلفن هوشمند

به نظر مي رسد کتابهاي الکترونيک که زمان چنداني از آغاز حيات آنها نگذشته است، به تدريج مورد بي توجهي و عدم استقبال کاربران قرار گيرند زيرا تلفنهاي همراه هوشمند کنوني به اندازه اي پيشرفته هستند که بتوان از آنها به عنوان ابزار مطالعه استفاده کرد.

 صنعت توليد ابزار مطالعه کتابهاي الکترونيک يا E-Book ها- نمايشگرهاي ويژه اي که به منظور خواندن متون الکترونيک مورد استفاده قرار مي گيرند در سال 2006 با ارائه کتاب الکترونيک سوني متحول شده و اين تحول با ارائه کتابهاي الکتريکي کيندل در سال 2007 افزايش پيدا کرد.

اما با وجود اينکه قيمت خريداري اين کتابها طي ماههاي اخير به 300 دلار کاهش پيدا کرده است اين تجهيزات همچنان براي بسياري از افراد گران قيمت به شمار رفته و نمايشگرهاي اين ابزار از تکامل کافي براي نمايش تصوير و ويدئو برخوردار نيستند.

در اين ميان با گسترش و پيشرفت تلفنهاي هوشمند اين سئوال به وجود خواهد آمد که آيا کاربران با توجه به هزينه کتابهاي الکتريکي همچنان به خريداري اين تجهيزات ادامه خواهند داد يا تلفنهاي هوشمند را به عنوان جايگزين مورد استفاده قرار مي دهند؟ با وجود اينکه با تلاش سايت آمازون فروش کتابهاي الکترونيک کيندل سرانجام پس از يک دهه رکود افزايش يافته است، بسياري معتقدند اين موفقيت دوام چنداني نخواهد داشت زيرا تلفنهاي هوشمند با داشتن نمايشگرهاي بزرگ و برنامه هاي کافي در حال تنگ کردن عرصه بر کتابهاي الکترونيک هستند.

به گزارش انجمن ناشران آمريکا فروش کتابهاي الکترونيک يا E-Bookهاي متني تا اوايل سال 2008 و همزمان با ارائه ابزار مطالعه کتابهاي الکترونيکي کيندل افزايش قابل توجهي داشته است. از زمان آغاز کنترل سير فروش کتابها توسط انجمن بين المللي نشر ديجيتال در سال 2002، اين اولين افزايش ثابت ميزان فروش در کتابهاي الکترونيک به شمار مي رود. در واقع خواندن کتابهاي الکترونيک بر روي نمايشگرهاي رايانه هاي خانگي در حال حاضر از محبوبيت شگفت انگيزي برخوردار است و همين امر فروش کتابهاي الکترونيک (متن) را با افزايش قابل توجهي مواجه کرده است.

فروش کتابهاي الکترونيک در ايالات متحده در دوره زماني آپريل تا ژوئن سال جاري به بيش از سه برابر فروش سال پيش رسيده است ميزان فروش عمده اين کتابها 37.6 ميليون دلار گزارش شده است که کمتر از دو درصد از فروش کلي بازار کتاب را تشکيل مي دهد.

با اين همه تکنولوژي کتابهاي الکترونيک (متن الکترونيک يا ابزار کتاب الکترونيک) با مقاومت بي نظير گروهي از افراد نيز مواجه شده است افرادي که کتابهاي کاغذي و چاپ شده را با هيچ نوع کتاب ديگري عوض نمي کنند. مشهورترين ابزارهاي جديد مطالعه کتاب در حال حاضر کيندل و سوني هستند که سعي دارند با استفاده از فناوري به نام جوهر الکترونيک ظاهر متون نمايش داده شده در نمايشگر را شبيه به متون چاپي کنند.

با وجود اينکه بسياري از کاربران اين فناوري را خوشايند ديده و از آن استقبال کرده اند اما فناوري جوهر الکترونيک باعث ايجاد محدوديتهايي در ابزارهاي مطالعه از قبيل عدم توانايي در استفاده از نور پس زمينه، عدم استفاده از رنگ و کند بودن در به روز شدن به وجود مي آورند.

به گزارش مهر، در کنار امکاناتي که توليد کنندگان کيندل براي خريداري متون کتابهاي الکترونيک از سايت آمازون براي کاربران فراهم آورده اند، بسياري از افراد علاقه اي به استفاده از اين تجهيزات نداشته و ترجيح مي دهند بدون صرف پول، اين کتابها را درون لپ تاپ و يا رايانه خانگي و حتي تلفنهاي هوشمند مطالعه کنند. تحليل موسسه تحقيقاتي فورستر نشان مي دهد در حال حاضر دانلود نرم افزارهاي خواندن کتابهاي الکترونيک مخصوص تلفنهاي هوشمند از فروش کيندل پيشي گرفته است.

براي مثال دانلود نرم افزار "استانزا" که مخصوص آي-فون و آي-پاد طراحي شده در تابستان گذشته به بيش از دو ميليون بار رسيده در حالي که در سه ماه اول سال جاري تنها 900 هزار کيندل به فروش رسيده است. اين آمار نشان مي دهد کاربران بيشتر به استفاده از تجهيزات کنوني خود براي مطالعه کتابهاي الکترونيک گرايش دارند.

بر اساس تحقيقي که توسط شرکت تحقيقاتي سيمبا بر روي دو هزار و 600 نفر انجام گرفت رايج ترين روش براي مطالعه کتابهاي الکترونيک رايانه هاي شخصي هستند.

بر اساس گزارش AP، در واقع دو سوم افرادي که در تحقيق شرکت داشتند از رايانه براي خواندن کتاب استفاده مي کردند و تنها هشت درصد از اين افراد ابزار مطالعه کتاب الکترونيک مانند کيندل را خريداري کرده بودند که اين آمار مي تواند زنگ خطري براي صنعت توليد ابزار مطالعه کتابهاي الکترونيک به شمار رود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 970 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: خبرگزاري مهر تاریخ خبر: 1388/05/28 تعداد مشاهده: 1128
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر