کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317565 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

13 سرویس قدرتمند رایگان برای ساختن وبسایت

امروزه طراحي وبسايت يکي از مسائل بسيار پيچيده به نظر مي‌رسد که افراد سودجويي هستند که از طريق اين حرفه به درآمدهاي فوق‌العاده‌اي هم مي‌رسند. آنان بدون اين که خدمت قابل‌توجهي را ارائه کنند فقط با استفاده از دانش کم مشتريان آنها را سرکيسه مي‌کنند. البته مسلما ميان آنها و کساني که سايتهاي فوق‌العاده با ارزشي طراحي مي‌کنند تفاوت از زمين تا آسمان است و بسيار اميدوارم باعث سوءتفاهم در اين مورد نشويم. اما کاري که آن افراد سودجو مي‌کنند را بعضا خود شما مي‌توانيد با سرويسهاي رايگان و بسيار قدرتمندي که موجود است در سطح بسيار بالاتري انجام دهيد. براي راه‌اندازي بسياري از سايت‌ها، فقط به يکي از همين ابزارهاي رايگان نياز است و البته اگر دانش افزوده‌اي هم بتوانيد کسب کنيد که نور علي نور است! ديگر کسي جلودار شما نخواهد بود.

http://marumushi.com/images/publications/webdesigning_04_06_00.jpg

با يکي از اين ابزارهاي رايگان آشنا هستيم. وردپرس، غول دنياي وبلاگنويسي، سيستمي بسيار ساده ولي بي‌نهايت قدرتمند را ارائه مي‌کند که مي‌تواند از يک وبلاگ ساده تا پايگاه‌هاي انتشار داده‌اي قدرتمند را در اختيار شما بگذارد. با کمک اين مقاله به معرفي 12 ابزار فوق‌العاده قدرتمند ديگر مي‌پردازيم که با کمي سر و کله زدن با آنها مي‌توانيد سايتي بسيار شکيل و گران‌بها براي خودتان بسازيد.

WIX
چند وقتي است ابزار قدرتمند و بسيار ساده‌اي ارائه شده است که با الهام از فناوري‌هاي ماي‌اسپيس به شما اجازه راه‌اندازي وبسايت‌هايي بسيار سريع و کارآمد را مي‌دهد. ويکس اين روزها با استفاده از تبليغات وسيع بسيار در جذب کاربران موفق بوده است.

Wix - Create a free website,  Free MySpace layouts & Flash MySpace layouts

Weebly
ويبلي شايد آسان‌ترين راه براي ساخت يک سايت باشد. از سايت‌هاي شخصي تا وبسايت‌هاي حرفه‌اي، همه چيزهايي هستند که به سادگي مي‌توانيد با Weebly براي خودتان بسازيد و به جاي صرف وقت براي ساخت سايت، وقتتان را براي توليد محتواي ارزشمند خرج کنيد.

weebly

Google Sites
مي‌توانيد حدس بزنيد ابزاري که براي گوگل باشد، چقدر از نظر کارايي مي‌تواند ساده اما مفيد باشد. گوگل سايت به قدري قوي است که بتوانيد با آن يک وبسايت رايگان براي شرکت کوچک خود بسازيد و آن را با ديگران به اشتراک بگذاريد.

google sites

FreeWebs
فري وبز ابزاري قدرتمند اما رايگاني است که به شما اجازه مي‌دهد در چند دقيقه يک صفحه شخصي، يک صفحه براي گروه‌تان، يا براي تجارت کوچک‌تان، يا شايد هم سايتي براي به اشتراک گذاشتن ويديو يا عکس راه‌اندازي کنيد. حتي شايد هم دلتان مي‌خواهد يک فوروم ( انجمن ) رايگان راه بياندازيد؟ اگر دهان‌تان آب افتاد Freewebs را امتحان کنيد. رايگان است.

freewebs

SynthaSite
يک ابزار فوق‌العاده ساده که بدون هيچ مهارتي به شما اين اجازه را مي‌دهد که يک وبسايت براي خود راه‌اندازي کنيد که شايد از بسياري از سايت‌هايي که ديده‌ايد حرفه‌اي‌تر و مجلل‌تر به نظر برسد. آن‌طور که شنيده‌ام اين سرويس، سايت شما را ميزباني هم مي‌کند.

SynthaSite - Free Website & Hosting

Vivity
وي‌وي‌تي به شما کمک مي‌کند يک سرويس بسيار دايناميک براي خود بسازيد که قابليت به روز رساني فوق‌العاده بالايي داشته باشد. سايت‌هاي ساخته شده با وي‌وي‌تي تنها با چند کليک ساخته و به روزرساني مي‌شوند.

Viviti - build a website as unique and dynamic as you

JimdoFree-Page
اين يکي ديگر خيلي شور قضيه راه درآورده است. راه اندازي وبسايت اين‌قدر ساده و آن هم در چند ثانيه و با چند کليک؟ شرم آور است :) راه‌اندازي صفحه شخصي يا وبسايت با جيمدو بسيار سريع است و در تمام مراحل هم شما راهنمايي مي‌شويد.

jimdo

Webon
وبون يک سايت بسيار دايناميک، بدون تبليغ، با قابليت استايل سازي حرفه‌اي را از طريق پلت‌فرم ساخته شده توسط اين شرکت اجرا و آن را ميزباني ( هاستينگ ) مي‌کند و به شما امکان مي‌دهد از طريق قابليت امبدينگ، ويديوهايي يوتيوبي، عکس‌هاي فليکري يا هر ابزار مولتيمدياي ديگري را با ديگران به اشتراک بگذاريد.

webon

Webnode
وب‌نود به شما اجازه مي‌دهد با استفاده از قابليت درگ اند دراپ يک وبسايت فوق‌العاده قوي براي خودتان بسازيد. شما مي‌توانيد با کشيدن و رها کردن انواع امکانات را، مانند ابزارنظرسنجي، فوروم، مقالات و … به سايتتان اضافه کنيد.

webnode

Edicy
به وسيله Edicy شما مي‌توانيد يک وبسايت جمع و جور براي تجارت‌تان بسازيد و خيالتان راحت باشيد هيچ ابزاري نياز نداريد مگر ابزارهايي که خود سايت به شما مي‌دهد. فقط کافي است يکي از طراحي‌هاي زيباي سايت را انتخاب کنيد، متن بنويسيد، عکس اضافه کنيد و کارهايي از اين دست تا وبسايت‌تان به راحتي ساخته شود. حتي مي‌توانيد از آدرس شخصي خودتان براي آن استفاده کنيد.

edicy

WebSketch
من شخصا از
WebSketch استفاده نکردم اما دوستي که اين سرويس را استفاده کرده است مي‌گويد سرويسي بسيار تر و تميز است که نتايجش بسيار شکيل از کار در مي‌آيد. چطور است تست کنيد و شما هم نظرتان را بگوييد؟ :)

WebSketch - Your web your way

Tumblr
گل سرسبد سرويسهايي که معرفي خواهيم کرد مسلما تامبلر است. تامبلر به شما اجازه مي‌دهد هر چيزي را ( مانند عکس، ويديو، متن و … ) از هر راهي که دلتان مي‌خواهد ( مانند وب، ايميل، موبايل و … ) به راحتي و با زيباترين طراحي‌هاي ممکن ( قالب‌هاي رايگان فوق‌العاده‌اي براي تامبلر هست ) بسازيد. تامبلر فوق‌العاده است. همين!

tumblr

طبيعي است براي استفاده از هر کدام از اين سرويسها حداقل يک پست نياز است. اين پست بيشتر از اين که يک آموزش باشد شايد دنبال اين بود که شما را کمي تحريک کند که به سوي ساخت يک سايت رايگان براي خود برويد. آن هم با بهترين سرويسهاي ممکن. اين شما هستيد که بايد راه و چاه استفاده از اين سرويسها را با کمي ممارست به دست آوريد.
در هر حال من بسيار اميدوارم از اين 12 به علاوه يک ( وردپرس ) سرويس استفاده کافي را ببريد و از تجربيات خود در کار با اين سرويسها ما را هم بهره‌مند سازيد. شايد هم شما سرويس‌هاي بهتري سراغ داريد. اين طور است؟ :)

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 973 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: 1fathi.com تاریخ خبر: 1388/05/29 تعداد مشاهده: 1488
کلید واژه ها:
سافت گذر