کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318440 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فروش تبلت سامسونگ در آمریکا متوقف شد

بعد از ماه‌ها شکایت‌های پی در پی اپل علیه سامسونگ فروش تبلت سامسونگ در آمریکا متوقف شد.

به گزارس سافت گذر به نقل از خبرآنلاین؛ بعد از کشمکش‌ها وشکایات متعدد از سوی اپل علیه سامسونگ، بالاخره دادگاهی در آمریکا به شرکت سامسونگ دستور توقف کامپیوتر تبلت گلکسی 10.1 اینچی‌اش را صادر کرد.

 در واقع، این دادگاه ادعای اپل را مبنی بر اینکه سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی به طور غیر قانونی از طراحی آی‌پد، تبلت محبوب اپل کپی‌برداری کرده، تایید کرد. لوسی کو، قاضی ایالتی آمریکا اعلام کرد که به نظر می‌رسد اپل از این دعوی حقوقی پیروز از میدان درخواهد آمد.

 وی افزود: اپل استدلال متقاعد کننده را در این دادگاه ارایه داده که باعث شده دادگاه به نفع این شرکت رای دهد. گفتنی است که ممنوعیت اعمال شده توسط این دادگاه شامل مدل جدید تبلت سامسونگ، یعنی گلکسی 10.1 II نخواهد بود. علاوه بر این، براساس حکم دادگاه، این ممنوعیت فروش تا زمان حل اختلافات دو شرکت ادامه خواهد یافت.

این دادگاه برای رسیدگی نهایی به شکایت اپل در 30 ماه ژوییه آینده در کالیفرنیا تشکیل جلسه خواهد داد. البته ناگفته نماند که براساس حکم دادگاه، اپل نیز در مقابل باید یک ضمانت‌نامه 6/2 میلیون دلاری به شرکت سامسونگ ارایه دهد تا اگر زمانی تایید شود که ادعای اپل بی‌اساس بوده و اجرای این حکم ضرورتی نداشته، ممنوعیت فروش تبلت سامسونگ ضرری به این شرکت وارد نکند. قاضی کو همچنین اعلام کرد: «درست است که سامسونگ حق رقابت را در این بازار دارد، اما رقابت باید با رعایت حقوق مالکیت معنوی انجام شود».

از سوی دیگر، سامسونگ نیز اعلام کرد که برای مقابله با شکایت اپل در دادگاه تمام تلاش خود را کرده و اقدامات حقوقی لازم را انجام خواهد داد. به نظر می‌رسد که شکایت‌های پی در پی اپل علیه سامسونگ به این دلیل است که اپل تبلت گلکسی تب را رقیب جدی برای آی‌پد خود می‌بیند و سعی می‌کند که از این راه رقیبش را از میدان به در کند.

گفتنی است که سال گذشته نیز فروش این تبلت در آلمان ممنوع شده بود و سامسونگ مجبور به طراحی مجدد این تبلت برای بازار آلمان شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9791 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: خبرآنلاین تاریخ خبر: 1391/04/09 تعداد مشاهده: 2170
سافت گذر
نظرات بینندگان

روشن 1391/04/10 00:57
استیو جابز شاید تو کارش یه پدیدی بود اما از نطر اخلاقی با توجه به حرفهای خودش یه عقده ای احمق بود که بشدت دچار توهم دزدی دیگران از افکارش رو ئاشت یه بچه حسود و لجباز کنارش کم میاره
حمید 1391/04/09 14:37
ببین این کره ای ها چقدر قدرتمند شدند که آمریکا هم از آنها می ترسد!!! فکر میکنم بزودی کره ای ها بازار تکنولوژی دنیا را بگیرند و در مواردی البته گرفته اند.