کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دسترسی به اطلاعات ایمیل‌های ایرانی تنها با حکم قضایی

اين روزها مدام نويد ايجاد ايميل‌هاي ايراني به كاربران داده مي‌شود تا بدين ترتيب خيال اين دسته از كاربران از قطع شدن وقت و بي‌وقت ایميل‌هاي خارجي راحت شود اما از سوي ديگر بسياري از كاربران هم از اطلاعات بسياري كه براي ايجاد اين ايميل‌ها خواسته مي‌شود گله كرده و نسبت به امنيت آنها ترديد دارند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازایتنا؛ در اين زمينه معاون گسترش سازمان فناوري اطلاعات به نوعي خيال كاربران را راحت كرده و اذعان كرد كه اطلاعات كاربران اين دسته ایميل‌ها تنها با حكم قضايي قابل دسترس خواهد بود.

به گزارش ایتنا سيد اسماعيل رادكاني در گفت‌وگو با ايسنا، با تاكيد بر امنيت بالاي ايميل‌هاي ايراني اظهار كرد: در ایميل‌هاي ايراني اگر براي كاربر مشكلي ايجاد شود، كاربر مي‌داند اين موضوع را از چه طريقي پيگيري كند، اما در زمان استفاده از ايميل‌هاي خارجي هيچ‌ امكاني براي پيگيري شكايات وجود ندارد.

وي ادامه داد: زماني كه فردي مي‌خواهد عضويت ايميل‌هاي خارجي داشته باشد، ناچار است تفاهم‌نامه‌هايي كه اين ايميل‌ها مطرح مي‌كنند را تاييد كند. در برخي از موارد افراد حتي نمي‌دانند در اين تفاهم‌نامه‌ چه مسائلي ذكر شده در حالي كه در برخي موارد در اين تفاهم‌نامه‌ها آمده كه شركت ارائه‌‌كننده خدمات ايميل اين اجازه را دارد كه درصورت درخواست، اطلاعات كاربران خود را در اختيار مراجع مختلف قرار دهد.

اما رادكاني در ادامه در پاسخ به اين سؤال كه در زمينه ايميل‌هاي ايراني آيا مسئولان دولتي قادر به دريافت اطلاعات كاربر خواهد بود،خاطرنشان كرد: يكي از مواردي كه ممكن است به دغدغه كاربران در استفاده از ايميل‌هاي داخلي تبديل شده باشد، بحث امنيتي اين ايميل‌هاست كه در اين باره بايد گفت كه تنها با دستور قضايي ممكن است اطلاعات كاربران را مورد استفاده قرار داد كه البته اين موضوع در قانون جرائم رايانه‌ايي كشور نيز ذكر شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9873 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/04/14 تعداد مشاهده: 1635
سافت گذر
نظرات بینندگان

Arash Rayan 1391/04/16 14:43
من حدود 10 سال هر تقریبا هر روز کارام با اینترنته و از سرویس یاهو جیمیل ای اول هات میل و... استفاده میکنم و ندیدم تا به الان قطع بشه.و در عوض برای یک بارم رفته بودم تو یک سایت ایمیل ایران ؛ فکر کنم ایران میل بود نظرم نیست ؛ که یا قطع بود یا اینکه برای ورود باید تنظیمات خاصی روی مرورگر اعمال میشد که از لحاظ امنیتی کاربر رو در خط خطر قرار میداد.
بهر حال باید قبول کنیم که کسی که 20 30 سال تو یک زمینه تجربه داره و مدام کارش با یک چیزی هست تجربه و علم بیشتری داره تا کسی که یک روزه تو اون زمینه کاری رو شروع کرده!
آخه کشوری که نه سیستم عامل تولید میکنه نا سخت افزار یا نرم افزار فوق العاده ای نه پردازشگری نه درایوی و نه مین بردی ....! و تا چند وقت پیشم تمام سرورهاش در کشورهای دیگه قرار داشت و الانم اگه سرورها رو داخل کشور اورده اما تمام قطعات سرورها خارجی هستن اون وقت چه انتظاری دارید که سرویس پست الکترونیکیش عالی باشه؟lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
مسعود 1391/04/16 10:56
mail.com یکی از برترین هاست که خیلی جالبه اماازهمشون بهتر جیمیل هستش و چون از اس اس ال استفاده کرده احدی نمیتونه ایمیل هاتو.نو چک کنه و بخونه
حتی سو استفاده هم ازش امکان نداره (توسط ایرانیها ) پس تا اینجا یادتون بمونه
بعدش اینکه ایران نمیتونه جیمیل یا یه سایتی رو در دسترس قرار نده جز فیل/تر کردن
که اونم خوراک من و خیلی های دیگس
lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1391/04/16 05:42
اگه الان بخوان از سافتگذر که اطلاعات همه تون رو در اختیارشون بذارن چی؟
علی 1391/04/15 23:10
به جان شما من بمیرمم از ایمیل ایرانی استفاده نمی کنم !!!
حالا کی جیمیل و یاهو قطع شدن ؟ اگرم قطع شدن خودتون قطعشون کردید دیگه........
ناشناس 1391/04/15 21:55
شما که میدونی کلا موجودی هستی بی ارزش! پس دیگه برای چی اینقدر نگرانی به خرج میدی؟
حسن 1391/04/15 15:21
سوالی که اینجا مطرح میشه اینه که محتویات ایمیل من ایرانی که به لطف این نظام!! نه دارای کارت اعتباری بین المللی (مثل ویزا و مستر و..)هستم و نه دارای یک اکانت معتبر (مثلا در پی پال)به چه درد ملت بیگانه میخوره؟!؟!
سوال دوم اینه که به کدوم دلیل لعنتی یک نفر باید خیال کنه ملت خیلی از خودش کم سوادتر و خنگ ترهستن و اونها رو. مشنگ فرض کنه؟!؟!؟!؟
ناشناس 1391/04/14 21:36
شما که ریز و درشتتون تو فیس بوکه! دیگه از چی میترسین؟
گوگوووولی 1391/04/14 19:15
سرویس های ایمیل خارجی رو که سویچش دسته خودتونه! بارها قطع کردین و کسیم نتونسته بگه بالایه چشتون ابروهه!
من ترجیح می دم ابمیل نداشته باشم تا از سرویس ایمیل مسخره شما استفاده کنم!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
من 1391/04/14 18:00
"فکر کنم اتفاقاً یکی از دغدغه‌های مردم همینه که مراجع قضایی بنا به صلاح نظام یا امنیت عمومی و امثالهم به راحتی دستور دسترسی به ایمیل مردم رو بدن.
من اطلاعاتی ندارم که نگران باشم مراکز بیگانه بخوان ازشون سوء‌استفاده کنن. اما نگران اینم که فقط به خاطر اینکه از یک مسئول به سبب گرانی یا بی‌کاری انتقاد کردم به تشویش اذهان عمومی و ... متهم شم. نمونه‌ش همین کامنت"


این کامنت من بود که همانطور که در جمله‌ی انتهایی کامنت پیش بینی کردم مانع از ارسالش شدید. واقعاً‌ چه مشکلی داشت؟؟؟ چرا ارسال نکردید؟ یعنی خفقان در این حد؟؟ خواهشاً یک بار دیگه کامنتم رو بخونید، ببینید به کسی توهین کردم؟ اذهان عمومی رو تشویش کردم؟ توهین کردم یا تهمت زدم؟
من فقط نظرم (که خودتون خوب میدونید نظر (اگر نگم میلیون‌ها) هزاران نفر دیگه هم هست) رو گفتم.
NIKE 1391/04/14 16:38
حکم قضایی !!!! یعنی گرفتن حکم قضایی برای ... چقدر میتونه سخت باشه؟
یک دوست 1391/04/14 16:34
البته فکر می کنم این تیتر خبر نیز یک مقدار جنجالی طراحی شده است
طرفدار حریم خصوصی در نت 1391/04/14 15:48
دروغ که شاخ و دم نداره از روز اولی که جی میل تستی اومد رو شبکه تا حالا دارم ازش استفاده میکنم حتی یکبار هم قطع نشده اون وقتایی هم که کند شده بوده مقامات کشوری که در اینترنت ایران نظارت دارن دستورشو داده بودن وگرنه ما که تا حالا هیچ مشکلی نداشتیم خیالمونم راحت بوده که امنیت اطلاعات داریم الان حکم قضایی دست من و شماست مگه که خیالمون راحت باشه کسی حریم خصوصیمونو وارد نمیشه و دایم چک نمیکنه حرفاییی ادم میشنوه از این مقامات محترم!!!
علی 1391/04/14 14:55
آقا جان این حکم قضایی گرفتن برای اونی که به خواد به ایمیلهای مردم دسترسی داشته باشه که کاری نداره یه کم زیر فشار باشن اصلا حکم قضایی هم نمی خواد . یا علی مددlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
ریش و قیچی 1391/04/14 14:44
مثلا برای اینکه ایمیل رو بررسی کنند میرند نامه قضایی میگیرند.
خب چیز خوبی هست
حالا قبلش بخونن کی باخبر میشه
کرفتن نامه قضایی کاری داره این همه پ.لی که از کشور بیرون رفته با همین نامه ها رفته دیگه .
امید 1391/04/14 13:48
" در ایمیل‌های ایرانی اگر برای کاربر مشکلی ایجاد شود، کاربر می‌داند این موضوع را از چه طریقی پیگیری کند، اما در زمان استفاده از ایمیل‌های خارجی هیچ‌ امکانی برای پیگیری شکایات وجود ندارد."

مرتیکه پرو خجالتم نمیکشه نمیگه ما زمینه ای ایجاد کردیم که ملت نتونن توی فضای مجازی هیچ چیز رو پیگیری کنن
بدبین نیستم والا
ولی وقتی بخوان اطلاعات کسی رو داشته باشن منو شما از کجا باید بدونیم که حکم قضایی دارن یا نهlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1391/04/14 09:11
ما از همین خارجی ها استفاده میکنیم که دیگه با حکم قضایی هم نتونه کسی از محتویاتش با خبر شه.

بعد هم من یه سوالی ذهنمو درگیر کرده.من 4-5 ساله از سرویس جی-میل استفاده میکنم،تا حالا یه بار هم قطع نشده.کی گفته هی قطع میشه ایمیل های خارجی؟ کو این قطع شدن وقت و بی وقت