کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318440 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کارکنان اپل از حقوق خود ناراضی‌اند

کارمندان اپل از حقوقی که از بزرگ‌ترین شرکت فناوری دنیا دریافت می‌کنند رضایت ندارند و به دنبال افزایش سهم خود از درآمدهای اپل هستند.

به گزارش سافت گذر به نقل از خبرآنلاین؛ با وجود درآمد میلیاردی اپل، کارکنان فروشگاه‌های این شرکت در آمریکا حدود 25 هزار دلار در سال درآمد دارند. در حالی که هر کدام از کارکنان فروشگاه‌های اپل سالانه به طور میانگین 500 هزار دلار آی‌فون و آی‌پد و محصولات دیگر این شرکت را می‌فروشند.

این در حالی است که جردن گولسون (Jordan Golson)، یکی از فروشندگان اپل طی سه ماه موفق شد معادل 750 هزار دلار محصولات اپل را به فروش رساند، اما از اینکه هیچ پاداشی دریافت نکرده، ناراضی است.

گولسون در این باره می‌گوید: من ساعتی 11.25 دلار درآمد دارم. از یک طرف از حقوق خودم خیلی راضی بودم؛ به هر حال من دوستدار محصولات اپل هستم و از اینکه چرخ فروشگاه‌های اپل بچرخد خوشحال می‌شوم. اما از طرف دیگر وقتی با خودم خلوت می‌کنم، درآمد میلیاردی اپل به ذهنم می‌آید و بعد یاد حقوق خودم می‌افتم و به این نتیجه می‌رسم که یک جای کار اشکال دارد.

درآمد چند هزار دلاری فروشندگان محصولات اپل در حالی صورت می‌پذیرد که تیم کوک، مدیر عامل این شرکت از سهم 75 میلیون دلاری خود از سهام اپل صرف نظر کرد، با این حال ارزش این مدیر برجسته سیلیکون ولی حدود 400 میلیون دلار تخمین زده شده است.

اپل آنقدر درآمد دارد که دارایی این شرکت در سال میلادی گذشته از اندوخته مالی دولت فدرال آمریکا فراتر رفت. تولید کننده گوشی موبایل آی‌فون و تبلت آی‌پد همچنین از پرداخت مالیات‌های سنگین در امان است. 70 درصد از عملیات تجاری این شرکت خارج از مرزهای ایالات متحده انجام می‌شود، از این رو اپل از پرداخت مالیات سالانه 2.4 میلیارد دلاری مبری است.

اپل قصد دارد تا پایان سال 2011 یک مرکز داده در ایالت نوادای آمریکا راه‌اندازی کند. نوادا یکی از ایالت‌هایی است در آن به فعالیت‌های تجاری، مالیات تعلق نمی‌گیرد. این صرفه‌جویی‌های وسیع نشان می‌دهد اپل راه و چاه مقابله با قوانین مالیاتی پیچیده را به خوبی بلد است، اما در تقسیم درآمدهای هنگفت خود با کارکنانش علاقه‌ای به دست و دلبازی ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9887 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: خبرآنلاین تاریخ خبر: 1391/04/15 تعداد مشاهده: 1912
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

Ali 1391/04/16 19:59
گل گفتی داداش!!
ali 1391/04/15 16:29
دو ماه بیان ایران کارکنن حساب دستشون میاد میرن دست رئیس اپلو می بوسن به خاطر حقوقشون