مشاهده تصاویر بیشتر ...
روزگاری بازی های ویدیویی را صرفا ابزاری جهت سرگرمی می دیدند ولی با تغییر نگرش به دنیای بازی های ویدیویی در میان جوامع ، امروزه بازی ها را غذای روح جوانان و نوجوانان تلقی می کنند و این فرضیات کمی پرورش یافت تا حدی که چند سالی هست که به عنوان ابزاری موثر در جهت آموزش غیرمسقیم و البته یک کالای فرهنگی به کار گرفته می شود. از همین رو می توان نتیجه گرفت که بازی های ویدیویی دیگر نام شان بازی نیست بلکه کالایی برای ترویج فرهنگ یک منطقه و کشور است و این مهم ، نیازمند توجهات بسیار زیادی است. لذا در نشریه علمی ، فرهنگی و خبری گیم آور دست به آن زدیم تا با بهره گیری از دانش آکادمیک دانشگاهی، فدم موثری در صنعت رو به رشد در کشورمان داشته باشیم . ولی همان طور که می دانید ابتدای هر کاری سخت و پر از مشکلات است که از هیمن رو به عنوان مدیر مسئول اولین نشریه ی دانشجویی چاپی و تخصصی بازی های ویدیویی در کشور پیشاپیش به جهت اشکالات احتمالی از شما مخاطبین دقیق ، کمال عذرخواهی و تشکر بابت نکته سنجی تان را دارم و امیدوارم همسو با آغاز بهار طبیعت و با کمک و یازی خداوند و البته علم و تجربه ی استادان و صاحب نطران در دنیای بازی های ویدیویی نقشی موثر را ادا کنیم و بتوانیم مفید باشیم.
فهرستی که در این کتاب می خوانید عبارتنداز:
سخنان مدیر مسئول و سردبیر
اخبار بازی های ایرانی
اخبار بنیاد ملی بازی های رایانه ای
گیم جم
درباره گیم جم
پوستر
مصاحبه
انجمن Game دانشگاه فردوسی در سال 96
سه تیم برتر انجمن در گیم جم
مقاله آموزشی
خاطرات گیم جم
دعوت به همکاری
پنجمین شماره از نشریهی چاپی-الکترونیکی و دانشگاهی بازیهای ویدیویی در کشور با نام گیم آور منتشر شد.
در این شماره که در ۶۴ صفحه برای شما عزیزان آماده شده است با مطالبی چون اخبار بازیهای ایرانی، عملکرد بنیاد ملی بازیهای رایانهای در سال ۱۳۹۷، تولد یکسالگی نشریه گیم آور، مقاله بازیکنان چه چیزی میخواهند؟، نقد بازی علیمردان در ملاقات با مرلین جادوگر، نقد بازی آناهیتا، نقد بازی گیج، نقد بازی بدو دهقان بدو، نقد بازی خاک، نقد بازی شهر بختکها: فصل اول، پیشنمایش بازی رستم: نبرد اساطیر، مقاله بازیسازهای موفق چه کسانی هستند؟، مقاله قضیه رستم و سوپرمن، گزارش کامل کنفرانس DGRC2018، مقاله ورود زنان ممنوع، مقاله تاریخ انقضاء، مقاله بازیوارسازی یا گیمفیکیشن، مقاله نظام رده بندی سنی بازیهای ویدیویی، مقاله ابری با احتمال بارش بازی، مقاله تاثیر منتقد بودن در بازیسازی، مقاله آینده ویدیوگیم ایران چه خواهد شد؟، مصاحبه اختصاصی با Creative Mobile و … روبهرو خواهیم بود.