کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9380 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318489 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با تکنولوژی فوق العاده ویزاگو، تصویری سه بعدی از چهره خود بسازید

Vizago

 شرکت سوئیسی Vizago جدیدا دمویی را روی سایت خود ارائه نموده که به کمک آن می‌توانید تصویری سه بعدی از سر خود ایجاد کنید. کافی است یک عکس با کیفیت از خودتان را آپلود کرده و مراحل ساده را طی کنید. در آخر نتیجه را می‌بینید و می‌توانید آن را به صورت فایل obj ذخیره کنید.

اگر احساس می کنید که باید کاری فوق العاده و کمی عجیب و غریب انجام دهید دموی جدید شرکت ویزاگو را حتما امتحان کنید.

این شرکت سوئیسی به تازگی فناوری جدیدی را معرفی نموده که به سادگی و با سرعت عکس دو بعدی شما را به مدلی سه بعدی تبدیل می کند.

استفاده از این دمو که فعلا از مرورگرهای کروم و موزیلا پشتیبانی می کند، به سادگی و سرعت انجام پذیر است.

یک عکس با کیفیت مناسب از خود آپلود کنید. سپس بر روی نقاط خواسته شده از شما نظیر لاله گوش، نوک بینی، چانه و... کلیک کنید و حالا کمی منتظر بمانید.

Vizago-1

پس از چند دقیقه یک طرح گرافیکی سه بعدی از کل سر شما تولید می شود. بنا به به اینکه عکس اولیه شما تا چه میزان شفاف و مناسب باشد، نتیجه حاصل از ویزاگو با کیفیت‌تر خواهد بود (برای مثال روشنایی بیش از حد یکی از عکس های آپلود شده منجر به بوجود آمدن لکه های زرد رنگی بر روی مدل خروجی شد)، اما در مجموع نتایج  بدست آمده به طرز خارق العاده ای دقیق هستند و به انسان حس غریبی می دهند.

Vizago-2این دمو قادر به پردازش موی شما نیست و در مدل نهایی احتمالا کچل خواهید بود، ولی با این حال پردازش سه بعدی چهره برای هر فردی جالب خواهد بود و در این بین اگر با نرم افزارهای سه بعدی آشنا باشید قادر به دانلود یک نسخه obj از این مدل و کار بر روی آن خواهید بود.

با توجه به کاربردهای احتمالی این فناوری، ویزاگو گزینه های زیادی برای کسب درآمد از محصول خود پیش رو دارد. ماتیاس آمبرگ که از توسعه دهندگان این فناوری است می گوید:

ما خدمات خود را به عنوان محصولی مبتنی بر اشتراک B2B ارائه می دهیم. پرداخت حق اشتراک ماهیانه به شما امکان استفاده از این سرویس و نیز حمایت از آن را می دهد. حق اشتراکی که علاوه بر این، هزینه های ناشی از پردازش و محاسبات این سرویس را نیز پوشش خواهد داد.

ویزاگوی تازه وارد، طرفدارانی نیز پیدا کرده و اولین قرار داد آنها با شرکت Metail به امضاء رسیده است. این شرکت که کارش تولید اتاق‌های پرو است قصد دارد از این تکنولوژی در یک شرکت بریتانیایی که در زمینه تولید و خرده فروشی لباس فعالیت می کند، استفاده نماید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10355 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/05/11 تعداد مشاهده: 3008
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

دوست 1391/05/11 16:28
اگر آدرس سایتش را هم نوشته بودید بهتر بود http://www.vizago.ch