کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318482 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همه امکانات آفیس اما رایگان با SoftMaker FreeOffice

SoftMaker FreeOffice یک مجموعه نرم‌ افزاری اداری کامل و قدرتمند برای ویندوز است که استفاده از آن بسیار آسان است. پس از استفاده از آن، متوجه خواهید شد که این بهترین جایگزین رایگان برای Microsoft Office است. FreeOffice شامل یک پردازشگر متن، یک برنامه صفحه گسترده و یک برنامه ارائه می‌شود که همگی با همتایان خود در Microsoft Office سازگار هستند.

 

همه امکانات آفیس اما رایگان با SoftMaker FreeOffice

 

چه چیزی را از دست می‌دهید؟ هیچ چیز! به سادگی آن را دانلود کنید و تا زمانی که می‌خواهید از آن استفاده کنید. میلیون‌ها نفر هر روز از آن استفاده می‌کنند و از این مجموعه نرم‌ افزاری رایگان لذت می‌برند. FreeOffice 2024 برای استفاده در خانه و کسب‌ و کار رایگان است.

FreeOffice 2024 به شما امکان می‌دهد هم اسناد را در فرمت‌ های فایل Microsoft DOCX، XLSX و PPTX باز کنید و هم آن‌ها را ذخیره کنید. بنابراین، می‌توانید فایل‌ ها را مستقیماً با کاربران Microsoft Office به اشتراک بگذارید بدون اینکه نیاز به صادرات آن‌ها داشته باشید!

 

SoftMaker FreeOffice یک مجموعه نرم‌ افزاری اداری کامل است:

  1. TextMaker: پردازشگر متن قدرتمند FreeOffice TextMaker ترکیب سهولت استفاده با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ ها را امکان‌ پذیر می‌کند که به شما اجازه می‌دهد به راحتی اسناد زیبایی ایجاد کنید. کاتالوگ‌ های جدید متعدد قالب و عناصر کشویی کار فرمت‌ بندی متن، جداول و تصاویر را انجام می‌دهند.
  2. PlanMaker: FreeOffice PlanMaker به شما امکان می‌دهد محاسبات، کاربرگ‌ ها و نمودارها را با هر پیچیدگی به راحتی ایجاد کنید. با بیش از 350 تابع در اختیار شما، می‌توانید حتی پیچیده‌ ترین محاسبات را به سرعت حل کنید و تصمیمات منطقی بر اساس نتایج محکم بگیرید.
  3. Presentations: FreeOffice Presentations یک ابزار قدرتمند برای ایجاد ارائه‌ های چشمگیر است. متن، تصاویر، جداول و آثار هنری را در اسلاید های خود ترکیب کنید و آن‌ها را با طیف گسترده‌ای از انیمیشن‌ های نفس‌ گیر و انتقال‌ های اسلاید با استفاده از شتاب‌ دهی گرافیکی OpenGL در حرکت قرار دهید.

 

ویژگی‌ های FreeOffice 2024: 

FreeOffice TextMaker 2024

  1. با پردازشگر متن FreeOffice TextMaker، هر نوع سندی را در کمترین زمان ایجاد کنید: به راحتی طراحی کنید، بروشورها را بنویسید، یا مقالات علمی را تکمیل کنید.
  2. FreeOffice TextMaker گزینه‌ های طراحی متعددی را ارائه می‌دهد: با استفاده از حالت شیء منحصر به فرد آن، می‌توانید تصاویر، نقاشی‌ ها و قاب‌ های متن را در اسناد خود وارد کنید. به لطف گزینه‌ های پیشرفته موقعیت‌ یابی و پیچیدن متن، می‌توانید هر طرحی را تصور کنید. صفحات اصلی نه تنها به شما امکان می‌دهند هر صفحه را واترمارک کنید، بلکه به شما در قرار دادن اشیاء تکراری در سندتان نیز کمک می‌کنند. از سبک‌ های کاراکتر و پاراگراف استفاده کنید تا به اسناد خود یک ظاهر سازگار و حرفه‌ای بدهید.
  3. FreeOffice TextMaker از بررسی املایی از طریق فرهنگ لغت‌ های Hunspell پشتیبانی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا خطاهای تایپی را در ده‌ها زبان پیدا کنید.
  4. FreeOffice TextMaker به طور یکپارچه فایل‌ های DOC و DOCX Microsoft Word را باز و ذخیره می‌کند. همچنین به شما امکان می‌دهد مستقیماً از داخل برنامه فایل‌ های PDF ایجاد کنید.

 

FreeOffice PlanMaker 2024

  1. با استفاده از برنامه صفحه گسترده قدرتمند FreeOffice PlanMaker، می‌توانید به راحتی محاسبات پیچیده، کاربرگ‌ ها و نمودارها را ایجاد کنید.
  2. به لطف ویژگی‌ های طراحی متعدد، FreeOffice PlanMaker به شما امکان می‌دهد کاربرگ‌ های با کیفیت ارائه ایجاد کنید: نه تنها می‌توانید تصاویر، نقاشی‌ ها، قاب‌ های متن یا نمودارهای چشمگیر را در 2D یا 3D وارد کنید، بلکه می‌توانید از یک کاتالوگ بزرگ از سبک‌ های سلولی جذاب انتخاب کنید که با Microsoft Excel 2019 سازگار هستند.
  3. بیش از 430 تابع محاسباتی و طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ های تجزیه و تحلیل به شما کمک می‌کنند تا بیشترین بهره را از داده‌ های خود ببرید. از آنجایی که FreeOffice PlanMaker از کاربرگ‌ های عظیم با حداکثر 1 میلیون ردیف و 16384 ستون پشتیبانی می‌کند، جداول محوری یک ابزار مفید برای خلاصه کردن و تجزیه و تحلیل سریع داده‌ های شما هستند.
  4. FreeOffice PlanMaker به طور یکپارچه فایل‌ های XLS و XLSX Microsoft Excel را باز و ذخیره می‌کند. همچنین می‌توانید کاربرگ‌ های خود را به PDF صادر کنید یا آن‌ ها را دقیقاً همانطور که می‌خواهید چاپ کنید: متناسب با تعداد مشخصی از صفحات، با محدوده چاپ مشخص یا با هدرهای تکرارشونده.

 

FreeOffice Presentations 2024

  1. با FreeOffice Presentations، می‌توانید ارائه‌ هایی ایجاد کنید که چشمگیر هستند: به لطف انیمیشن‌ های نفس‌ گیر و انتقال‌ های اسلاید و همچنین مفهوم پیشرفته صفحه اصلی، شما برای هر ارائه کاملاً آماده هستید.
  2. FreeOffice Presentations طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ های طراحی و نقاشی را به شما ارائه می‌دهد: تصاویر، نقاشی‌ ها و قاب‌ های متن را در ارائه‌ های خود وارد کنید، از طریق ویژگی TextArt جلوه‌های فونت جذاب اعمال کنید یا فقط اجازه دهید یکی از قالب‌ های طراحی متعدد جذاب کار طراحی را برای شما انجام دهد.
  3. البته، FreeOffice Presentations محدود به اشیاء ثابت نیست. همچنین به شما امکان می‌دهد فیلم‌ ها و جلوه‌ های صوتی را در ارائه‌ های خود وارد کنید. این همه نیست: انیمیشن‌ های زیبا و انتقال‌ های اسلاید با استفاده از شتاب‌ دهی گرافیکی OpenGL ارائه‌ های شما را واقعاً چشمگیر می‌کنند!
  4. FreeOffice Presentations به طور یکپارچه فایل‌ های PPT و PPTX Microsoft PowerPoint را باز و ذخیره می‌کند. همچنین به شما امکان می‌دهد مستقیماً از داخل برنامه فایل‌ های PDF ایجاد کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50866 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/11 تعداد مشاهده: 34
سافت گذر