کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750511956 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317936 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Proloquo۲Go؛ اپلیکیشنی برای بهبود تعامل اجتماعی کودکان

برنامه نویسان اپلیکیشنی طراحی کرده‌اند که به کاربرانی که دچار ناتوانی‌های ذهنی و مشکل در تکلم هستند امکان می‌دهد از طریق آن به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازخبر آنلاین؛ یکی از ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار برای کودکان که با مشکل ارتباط کلامی روبرو هستند، جنس صدای گوینده نرم‌افزار است. در برنامه‌های کاربردی مشابه تبدیل متن به صوت اغلب از صدای یک مرد یا زن بزرگسال استفاده شده است، اما گوینده Prologue2Go کودکی با صدای لطیف است. این امر باعث می‌شود کودکان هم سن و سال او با صدای گوینده این نرم‌افزار بیشتر ارتباط برقرار کنند.
نسخه 2/1 نرم‌افزار از دو صدای دختر و پسر خردسال استفاده می‌کند که نام آنها «جاش» و «الا» هست. آخرین نسخه از Prologue2Go با قیمت 190 دلار در iTunes به فروش می‌رسد، اما کاربرانی که نسخه‌های قبلی این برنامه را داشته باشند می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی این دو صدای جدید را دریافت کنند.
صدای دو گوینده نرم‌افزار Prologue2Go واقعا صدای دو دختر و پسر خردسال است. این در حالی است که نرم‌افزارهای دیگر یا فاقد چنین قابلیتی است و یا طراحان صدای افراد بزرگسال را با جلوه‌های کامپیوتری به صدای کودکان تبدیل می‌کنند که نتیجه کار صدایی روباتیک و غیر طبیعی است.

طراحان نرم‌افزار Prologue2Go علاوه بر صدای این دو کودک که با لهجه آمریکایی به بیان کلمات می‌پردازند، دو صدای مخصوص کاربران بریتانیایی نیز ضبط و ارایه کرده اند.
Prologue2Go که برای iOS اپل طراحی شده است ده‌ها هزار کاربران کم سن و سال با مشکلاتی نظیر در خودماندگی و اختلالات گفتاری را به خود جذب کرده است. طراحان این نرم‌افزار تخمین می‌زنند که 80 درصد از کاربران Prologue2Go را افراد زیر 18 سال و 60 درصد را نیز کاربران زیر 11 سال تشکیل می‌دهند. صداهای جدید این برنامه کاربردی برای استفاده کاربران 6 تا 14 ساله طراحی شده است. انتظار می‌رود این نرم‌افزار به زودی به پلتفرم‌های دیگر مانند آندروید نیز راه پیدا کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10374 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1391/05/12 تعداد مشاهده: 2021
سافت گذر