کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318485 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ناسا هم هنوز از ویندوز XP استفاده می‌کند

اشتباه نکنید اینجا کنفرانس خبری مایکروسافت نیست! بلکه این تصویر اتاق مطبوعاتی دانشمندان ناسا را در لحظه فرود آمدن کنجکاوی بر سطح مریخ نشان می دهد!

پس از فرود تاریخی مریخ نورد کنجکاوی، تصاویر خوشحالی دانشمندان ناسا درست لحظاتی قبل از قرار گرفتن پشت میزها و پاسخگویی به خبرگزاری ها، روی ویندوز ایکس پی مایکروسافت تاکید جالبی کرد!
در یک نوار ویدوئویی ضبط شده توسط وبلاگ نویس  Boing Boing، زینی جاردین، صبح روز دوشنبه در بک گراند لحظات خوشحالی دانشمندان ناسا که به همدیگر این فرود تاریخی را تبریک می گفتند، تصویر درخشانی از بالاآمدن ویندوز XP مایکروسافت دیده می شد! این تصویر نشان می دهد که ناسا هم درست مثل بقیه، هنوز از سیستم عامل مایکروسافت که محصول یک دهه پیش است استفاده می کند.
جاردین در وبلاگ خود نوشته بود: اگر چه این تصویر پشت دانشمندان ناسا به وضوح دیده می شود، اما مطمئن باشید که این فیلم مربوط به یکی از کنفرانس های خبری مایکروسافت نیست.
البته یک چیز معلوم است و آن هم اینکه کنجکاوی، ویندوز ایکس پی ندارد. در واقع این مریخ نورد با VxWorks، ساخت کمپانی Wind River که سیستم عاملی بلادرنگ (real-time) و بسیار سبک است کار می کند.
یکی از مدیران برنامه ریزی و امور اجرایی آزمایشگاه Jet Propulsion ناسا، در این باره گفته است: در مریخ نورد کنجکاوی از ویندوز ایکس پی استفاده نمی کنیم، چرا که سیستم های اصلی ما مبتنی بر سیستم عامل نیستند.
به هر حال این خیلی هم تعجب آور نیست که سازمان بزرگی همچون ناسا هنوز برای اجرای صفحه نمایشش در اتاق مطبوعاتی خود، از برخی تکنولوژی های قدیمی استفاده می کند. این آژانس فضایی مدتی است که با قطع بودجه مواجه شده تا جایی که آخرین مین فریمش را فوریه گذشته آن پلاگد کرده است.
تایید ناخواسته ناسا روی ویندوز ایکس پی ، کافی بود تا با طعنه و کنایه های فراوانی مانند این روبرو شود که : ناسای عزیز، فرود بر مارس کار خوبی بود،اما شاید الان بهتر باشد که ویندوز ایکس‌پی‌تان را بردارید؟
ما فکر می کنیم که ناسا معنی این جمله را می فهمد. اگر فرود ماشین اکتشافی که با یک تن انرژی هسته ای کار می کند آن هم 352 میلیون مایل دورتر از زمین برای ارتقای یک سیستم عامل کافی نباشد، پس ناسا دیگر منتظر چیست؟
مایکروسافت تنها تا آپریل 2014 برای کابرانی که به ویندوز ایکس پی عادت کرده اند خدمات ارائه خواهد کرد
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10499 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1391/05/19 تعداد مشاهده: 2707
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

امین ربیعی 1391/05/21 00:49
در جواب آقای محمد و بقیه ی دوستان باید بگم اوانا از بهترین و پیشرفته ترین نرم افزارهای امنیتی برای محرمانه نگه داشتن اطاعاتشون استفاده می کنن و براشون اهمیتی نداره که سیستم عاملشون به روز باشه مثلا ناسا و اتحادیه ی اروپا که نام برده شده کارشون برنامه های فضایی و سیاسی هست به نظر شما آیا سیستم عامل به روز براشون به کار میاد؟ ولی شرکت بزرگی مثل مایکروسافت که کل جهان داره ازش بهره می بره نباید به روز باشه ؟ وباید این رو بدونید کسانی که در ایران از ویندوز کرک شده استفاده می کنن(از جمله خودم) همه و همه داریم کار حرام و دزدی می کنیم!!!!!
ایرانی 1391/05/21 00:13
ای بدم میاد ادمهایی که خودشونو عقل کل میدونن ودیگرانو ....تویی که بروز بودنو فقط تو ویندوز مبینی تویی که نهایت استفاده گرافیگت بازی بمب اکس پی هست چی میدونی کسی که کار گرافیک سنگین با رزلوشن2k ,4k نیاز داره انجام بده و برنامه مورد نظر روی سیستم اکس پی نصب نمی شه یا لاکپشتی میشه باس چی کار کنه ...متاسفم براتون برید همون مین یاب اکسپی بازی کنید
مصطفی 1391/05/20 23:01
ما تو ایران پول لاینسس نمیدیم خیلی راحت سیستم عاملمونو عوض میکنیم از نرم افزارها وسیستم عاملهای کرک شده استفاده میکنیم بدون رعایت قانون کپی رایت
ولی اونجا اینطوری نیس شرکتی که برای لانسس هر سیستم عاملش 100 تا 200 دلار هزینه کرده به این راحتی اون سیستم عامل رو کنار نمیزاره همه جا مث ایران و کشورهای جنوب شرق آسیا نیست که بتونن از نرم افزارهای کرک شده به این راحتی استفاده کنند..lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
محمد 1391/05/20 22:03
من از ویندوز XP استفاده میکنم. خدایی از ویندوز Seven کارایی بیشتری داره.
هنوز ویندوز Seven و eight امتحان خودشونو خوب پس ندادن!
ایکس پی واقعا عالیه
فرهاد 1391/05/20 02:05
واقعاٌ از شما دیگه انتظار نداشتم اونایی که ناسا مسخره می کنند واقعاٌ ابله هستند ، اینجا اتاق مطبوعاتی ناسا هست ، زهنتون واقعا فراتر از ویندوز اصلا فکر نمیکنه! از تو سافت گذر انتظار نداشتم بجای اینکه یه خبر بدی که اصلا این کنجکاوی چی هست نگاه کن چی نوشتی واقعاٌ ، کلمه محترمانه تری به جز هجو نیست!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
سینا 1391/05/19 19:30
با خوندن این خبر به خودم و کامپیوترم امیدوار شدم.آخه کامپیوتر من انقدر قدیمیه که نه ویندوز 7 نه ویستا و نه هیچ چیزه دیگه ای روش نصب نمیشه.فقط همین ویندوز XP خودمون روش نصب میشه تازه با هزارتا گیر و دار.حالا خدار و شکر دوسال دیگه می تونیم از xp استفاده کنیم.تا اون موقع یه کاری می کنم.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مهمان 1391/05/19 17:01
تازه حدود 4 ماه پیش از اخبار سراسری ایران داشت جلسه سران اتحادیه اروپا را نشون میداد که یک لحظه لپ تاپ تمامی شرکت کنندگان در اون اجلاس نشون داده شد. لپ تاپ خانم اشتون و تمامی شرکت کنندگان مجهز به سیستم عامل ویندوز محبوب XP بودند. حالا ما ایرانی ها نه مفته، توندی هنوز ویندوز 8 نیومده روی تمام کامپیوترهامون نصب کردیم و با هزارتا خطا ادعامون میشه به روز هستیم. بابا کشته منا این بروز بودن بعضی از ایرانیا.