کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318440 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

IFA 2012: نگاهی به لپ تاپ های لمسی ویندوز ۸

لپ تاپ های لمسی
به گزارش سافت گذر به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران، امسال در نمایشگاه IFA 2012 از لپ تاپ ها و دستگاه های لمسی ویندوز ۸ رونمایی شد. در اینجا برخی از این دستگاه ها را با مشخصات آن ها به شما معرفی می کنیم.

دستگاه HP’s Envy X2 که شکل یک نوت بوک را نشان می دهد اما در واقع یک تبلت ویندوز ۸ می باشد که دارای صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی کشویی می باشد. از دیگر مشخصات آن می توان به پردازنده طراحی دشه توسط اینتل اشاره کرد و همچنین این تبلت خارق العاده دارای فلش درایو ۳۲GB و ۶۴GB است.

HP Spectre XT یک لپ تاپ صفحه لمسی ۱۵٫۶ اینچی می باشد. که اولین لپت تاپ HP با یک پورت Thunderbolt است. همچنین این لپ تاپ دارای پورت های USB 3.0 ،HDMI است. انتظار می رود در ماه اکتبر با قیمت ۱۴۰۰ دلار روانه بازار شود.

Sony Vaio Duo 11 تبلت ویندوز ۸ با صفحه کلید کشویی و صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی است. دو پورت USB 3.0 و کارت خوان SD است و همچنین دارای پردازنده i7 و ۸ گیگابایت رم و فلش درایو ۲۵۶ گیگابایتی است.

Toshiba U925T، شبیه به Sony’s Vaio Duo 11 است و ترکیبی از الترا بوک و تبلتی با صفحه نمایش ۱۲٫۵ اینچی است و همچنین دارای فلش درایو ۲۵۶GB، دو پورت USB ،HDMI و کارت خوان SD می باشد.

Dell XPS Duo 12، طراحی این تبلت بسیار زیبا و خلاقانه بوده و دارا صفحه نمایش ۱۲٫۵ اینچی می باشد. گزینه های پردازنده برای انتخاب اینتل Core i5 و پردازنده Core i7 است.

Samsung Ativ، ویندوز ۸ روی Samsung Ativ با تراشه اتمی اینتل اجرا می شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی می باشد. از دیگر مشخصات آن می توان به حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت، یک پورت USB، کارت خوان SD و Micro HDMI اشاره کرد.

Samsung Ativ Pro، نسخه حرفه ای ATIV می باشد که دارای حافظه ذخیره سازی ۲۵۶GB و ۴ گیگابایت رم می باشد. دوربین عقب آن ۵ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن ۲ مگاپیکسلی است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11006 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/06/20 تعداد مشاهده: 1698
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر