کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317873 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه به پردازنده خود سرعت ببخشیم‎

نرم افزار Process Lasso
به گزارش سافت گذر به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران، طبق گفته یک کارشناس، نرم‌افزار “Process Lasso” از فناوری منحصر بفرد جدیدی بهره می‌برد که این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا میزان پاسخ‌دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید.

معراج هلشی اظهار کرد: سیستم عامل ویندوز، از لحاظ طراحی به برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا بدون هیچ محدودیتی پردازنده شما را به خود اختصاص دهند که نهایتا به قفل کردن و یا هنگ کردن سیستم می‌انجامد.

وی افزود: فناوری ایجاد تعادل نرم‌افزارProcess Lasso به صورت هوشمند اولویت برنامه‌های در حال اجرا را تنظیم می‌کند تا رفتارهای غیرعادی از سوی این نرم‌افزارها و یا استفاده بیش از اندازه منابع سیستمی توسط پردازه‌های فعال، توانایی شما در کنترل و استفاده از سیستم خود را دچار مشکل نکند.

هلشی تصریح کرد: این نرم‌افزار همچنین مجموعه‌ای از روشها برای تحت کنترل گرفتن کامل اینکه پردازنده شما برای اجرای برنامه‌های مختلف آدرس دهی می‌شود، را ارائه می کند و می‌توانید انتخاب کنید چه پردازه‌هایی و با چه اولویت‌هایی باید اجرا شوند و کدام یک از هسته‌های پردازنده شما باید برای این کار تعیین شوند.

وی با اشاره به قابلیت‌های کلیدی این نرم‌افزار، گفت: جلوگیری از انحصاری کردن پردازنده توسط پردازه‌های خاص، بهینه‌سازی پویای اولویت‌بندی به منظور تعادل سیستم، قابلیت کنترل پردازنده، ذخیره کردن اولویتهای پردازه‌ها برای نمونه‌های آتی، غیرمجاز کردن برنامه‌ها از حالت اجرا، لاگ کردن تمام برنامه‌ها، شروع مجدد خودکار پردازه‌ها درصورت متوقف شدن، تهیه نمودار از میزان پاسخگویی سیستم، متناسب برای پردازنده‌های ۳۲ بیتی، استفاده بسیار کم از حافظه رم و سی پی یو و پشتیبانی از کلیه ویندوزهای و ویندوز محبوب سون از جمله قابلیت‌های کلیدی این نرم‌افزار است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11009 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/06/20 تعداد مشاهده: 1697
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر