کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318485 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

HP رایانه‌های جدید و بدون کیس خود را معرفی کرد؛ باز هم ویندوز 8

به گزارش سافت‌گذر ؛ رایانه‌های بدون کیس جدید HP با ویندوز 8 عرضه می‌شوند. اغلب این رایانه‌ها نیز صفحه نمایش لمسی دارند.

 

کمپانی HP چند هفته پیش اعلام کرد برنامه دارد محصولات قابل حملی با سیستم عامل ویندوز 8 را معرفی کند. این کمپانی امروز نیز برنامه معرفی چهار کامپیوتر بدون کیس دیگر دارای ویندوز 8 را نیز افشا کرد.

اعلامیه خبری این کمپانی جزئیاتی را نیز درباره مدل‌های ENVY 23 و ENVY 20 از سری TouchSmart ارائه داد که هر دو صفحه‌های لمسی 10 نقطه‌ای برای صفحه نمایش‌های به ترتیب 23 اینچی و 20 اینچی خود خواهند داشت. هر دوی این رایانه‌های بدون کیس تا 3 ترابایت هارد، پردازشگرهای اینتل، حافظه SSD (اختیاری) و فناوری Beats Audio خواهند داشت.

این دو رایانه در ماه اکتبر عرضه می‌شوند و قیمت اولیه ENVY 23 معادل 999 دلار و قیمت ENVY 20 برابر با 799 دلار خواهد بود. HP همچنین قرار است یک رایانه بدون کیس ارزان‌قیمت نیز در ماه اکتبر عرضه کند؛ این رایانه Pavilion 20 نام دارد و قیمت آن از 499 دلار شروع می‌شود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ بین مدل‌های جدید رایانه‌های بدون کیس HP، مدلی که بالاترین مشخصات را دارد SpectreOne نام گرفته است. همان مدلی که می‌گویند طراحی کیبردش را مستقیماً از اپل کپی‌برداری کرده است.

قدرتمندترین رایانه بدون کیس دارای ویندوز 8 مدل SpectreOne خواهد بود که برخی معتقدند از کیبرد اپل کپی‌برداری کرده است. این مدل دارای صفحه نمایشی 23/6 اینچی خواهد بود. اگرچه صفحه نمایش این مدل لمسی نیست؛ اما HP قرار است یک ترک‌پد (trackpad) وایرلس نیز ارائه دهد تا کاربران بتوانند از رابط کاربری «مدرن» ویندوز 8 نیز استفاده کنند.

این رایانه همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA و فناوری NFC، دو پورت USB 2، دو پورت USB 3 و برخی ویژگی‌های دیگر خواهد بود. SpectreOne در ماه نوامبر و با قیمت پایه 1299 دلار عرضه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11036 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/06/21 تعداد مشاهده: 1840
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر