کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318486 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راهنمای بوت دوگانه ویندوز ۸ در کنار ویندوز ۷

2
Windows 8 / Windows 7 Dual Boot
Windows 8 / Windows 7 Dual Boot

ویندوز ۸، سیستم‌عامل متفاوت و مدرن مایکروسافت است که تجربه رابط کاربری و امکانات تازه آن خالی از لطف نیست. اما اگر نرم‌افزارهای مختلفی برروی ویندوز ۷ خود دارید و نمی‌خواهید بین کارتان وقفه‌ای ایجاد شود یا مجموعه فعالیت‌ها و اطلاعات شما فعلاً با ویندوز ۷ سازگارتر و بهینه‌تر هستند، می‌توانید این دو سیستم‌عامل را در کنار‌ یکدیگر به کار بگیرید. در ادامه راهنمای بوت دوگانه ویندوز ۸ در کنار ویندوز ۷ را آموزش می‌دهیم.

اگر در حال حاضر از ویندوز ۷ استفاده می‌کنید و فعلاً برای مهاجرت به ویندوز ۸ آماده نیستید، بوت‌دوگانه یا Dual-Boot، به راحتی می‌تواند شما را برای مهاجرت به ویندوز ۸ آماده‌ کند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد، تا زمان نقل‌مکان به ویندوز ۸، هر دو سیستم‌عامل ویندوز ۷ و ۸ را در کنارهم اجرا کنید. تمام چیزی که برای بوت‌دوگانه نیاز دارید، ایجاد یک پارتیشن جدید و نصب ویندوز ۸ است.

نکته: قبل از شروع این‌کار، حتماً از اطلاعات خود نسخه پشتیبان‌ تهیه کنید. با اینکه این کار، فرآیندی ساده را در پیش می‌گیرد، اما همیشه خطر از دست رفتن اطلاعات، هنگام انجام عملیات‌های مربوط به پارتیشن‌بندی هارددیسک وجود دارد. به کمک نرم‌افزارهایی نظیر Norton Ghost و یا Acronis True Image می‌توانید از اطلاعات درایو یا دیسک خود اصطلاحاً Image بگیرید، تا در صورت وقوع اتفاق‌های ناخواسته، با از دست رفتن اطلاعات، دچار ضرر دوچندان نشده و امکان بازیابی اطلاعات برای شما فراهم باشد.

۱- ایجاد یک پارتیشن جدید در ویندوز ۷

گام اول: در ویندوز ۷، کلیدهای ترکیبی Win+R را بزنید تا پنجره Run باز شود. حالا برای اجرای نرم‌افزار مدیریت دیسک (Disk Management) عبارت diskmgmt.msc را تایپ کرده و کلید Enter را بفشارید.

گام دوم: برای فراهم نمودن فضای لازم برای نصب ویندوز ۸، ابتدا باید درایو C خود را کوچک (Shrink) کنید. برای این‌کار، در نرم‌افزار مدیریت دیسک، با راست‌کلیک بر روی درایو C، گزینه Shrink Volume را انتخاب کنید. سپس تعیین کنید که قصد دارید درایو C را به چه میزان کوچک نمائید. حداقل ۱۵ تا ۲۰ گیگابایت را برای این کار اختصاصی دهید توجه داشته باشید که قرار است برروی این فضا ویندوز ۸ را نصب کنید.

Shrink volume 610x461

گام سوم: پس از پایان عمـلیات کوچک‌ســازی درایو، بر روی پارتیشن تخصیص‌داده نشده (Unallocated)، راست‌کلیک کرده و گزینه New Simple Volume را انتخاب کنید. حالا از طریق ویزارد بازشده مطمئن شوید که فرمت پارتیشن جدید NTFS باشد و یک نام دلخواه مثلاً Windows 8 نیز به آن اختصاص بدهید.

Format new volume 610x462

نصب ویندوز ۸

گام اول: از طریق یک DVD یا فلش USB که حاوی فایل راه‌انداز نصب ویندوز ۸ است، پروسه نصب ویندوز ۸ را شروع کنید.

گام دوم: هنگامی از شما در مورد نوع نصب (Type of Installation) سؤال شد، گزینه Custom را انتخاب نمایید.

Windows 8 custom install

گام سوم: محل نصب ویندوز ۸ را، پارتیشن جدیدی که در مرحله اول ایجاد کردید، انتخاب نمایید.

Install to new partition

پس از نصب موفق ویندوز ۸، منوی بوت به همراه هر دو سیستم‌عامل ویندوز ۷ و ۸ نمایش داده می‌شوند. در حالت پیش‌فرض، پس از ۳۰ ثانیه ویندوز ۸، اجرا می‌شود اما شما می‌توانید از طریق گزینه Change defaults or choose other options، سیستم‌عامل پیش‌فرض را به ویندوز ۷ تغییر دهید.

نظر شما درباره این روش چیست؟ آیا ترجیح می‌دهد از هر دو سیستم‌عامل در کنارهم بهره‌ ببرید؟ آیا روش‌های دیگری را می‌شناسید؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11066 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/06/26 تعداد مشاهده: 2873
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی بروجردیان 1391/06/26 20:59
من الان دارم از8 استفاده میکنم اگه استفاده نکنید به ضرر تون چون کار های 7 رو می کنه و ضاهر وکاراییشم بهترهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محمد 1391/06/26 14:27
من چند وقت پیش در کنار ویندوز 7 روی سیستمم اقدام به نصب ویندوز 8 کردم و موقع ریست شدن ویندوز متوجه شدم خبری از صفحه بوت اسکرین که ویندوز XP و Seven رو نشون میداد نیست .
منتهی بعد از جستجو در همین سایت متوجه شدم که برنامه EasyBCD 2.1.2.156 میتونه خیلی راحت مشکل رو برطرف کنه.

حتی اگه چند ویندوز نصب شده در سیستمتون داشتین که با نصب کردن ویندوز از دسترس خارج شده باشه ، توسط این برنامه قابل بازگشت و استفاده مجدد خواهند بود.

اینم لینک برنامه اش که در سافت گذر موجود هست :
http://www.softgozar.com/WebPage/SoftwareDescription.aspx?SoftwareId=220&Title=EasyBCD%202.1.2.156

امکانات نرم افزار EasyBCD :

- امکان تغییر نام ویندوزهای نصب شده
- امکان تغییر اولویت اجرا شدن و زمان انتظار در منوی بوت
- امکان از کار انداختن منوی بوت ویستا و 7 و بازگشت به ویندوز XP
- امکان فعال کردن و تعمیر منوی بوت ویندوز ویستا و 7 که در اثر نصب ویندوز XP خراب شده است.
- امکان مدیریت منو های بوت دیگر مثلا در هنگام نصب لینوکس و Mac OS
- امکان پشتیبان گرفتن از اطلاعات منوی بوت و بازگردانی آنها در صورت نصب سیستم عامل جدید
- شناسایی و رفع مشکل هوشمند منوی بوت
و ...

پدرام قنبری راد 1391/06/26 12:14
سلام .
به نظر من اگر تنها برای تجربه استفاده از سیستم عامل 8 اقدام به نصب میکنید ، استفاده از سیستم عامل مجازی 8 در داخل سون راه حل بهتر و کم خطر تری می باشد.
حامد 1391/06/26 11:23
من الان چندماهه دارم از این روش استفاده میکنم تازه شما آموزشش رو گذاشتین!!!! سعی کنین یه کم به روز تر باشین لطفا، مرسی
محمود عزيز 1391/06/26 11:23
فقط به کاربران یاد آور بشین که فایل setup داخل پوشه Source را اجرا کنند نه روت دی وی دی