کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756774777 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318384 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارتباط با برندهای محبوب توسط برنامه های جدید

UntapTV

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، گوشی هوشمند شما به لطف فن آوری پیشرفته UntapTV که با استفاده از کدهای صدا، به ارائه متن آهنگ ها، عکس ها و محصولات جدید می پردازد، می تواند هوشمند تر از زمانی باشد که به موسیقی زنده گوش فرا می دهید.

Terence Tow موسس Untap TV در مصاحبه ای عنوان کرد که در یک کنسرت شما می توانید شروع به کسب اطلاعاتی در مورد گروه فرعی کنسرت، شعر، رای گیری در کنسرت و … نمایید. او در ادامه یادآور شد که آنها هر فرد را بطور متوسط ۱۰ مرتبه با این برنامه مورد آزمون قرار دادند و به مدت ۱۲ دقیقه از آن استفاده کردند.

او کدهای صوتی را برای شروع انتخاب کرد، زیرا بسیار گسترده تر از کدهای تصویری می تواند مورد استفاده قرار بگیرد، از قبیل بارکدها که توسط گوشی های هوشمند خوانده می شوند. کدهایی که برای چند ثانیه توسط گوش انسان شنیده نمی شود، می تواند در زمان پخش موزیک یا در مکان هایی مثل فروشگاه ها، منتقل شود.

UntapTV، مستقر در منطقه “سیلیکون میدان” در شرق لندن، قرارداد همکاری با گروه AEG برای ارائه محتوا در منطقه های شانگهای و پکن را امضا کرده است. موسسه رویدادهای زنده موسیقی گفت که تکنولوژی UntapTV در کنسرت های پیش رو از جمله کنسرت التون جان، مورد استفاده قرار می گیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11569 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/07/27 تعداد مشاهده: 1804
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر