کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تمیزکاری عمیق کامپیوتر با Wise Disk Cleaner

Wise Disk Cleaner یک ابزار رایگان برای پاک سازی دیسک است که به شما کمک می‌کند تا دیسک خود را با حذف فایل‌ های غیرضروری تمیز نگه دارید. معمولاً این فایل‌ های غیرضروری یا زباله به دلیل نصب ناقص برنامه‌ ها یا فایل‌ های موقت اینترنت ظاهر می‌شوند. بهتر است این فایل‌ ها را از زمان به زمان حذف کنید، زیرا ممکن است در برخی موارد فضای قابل توجهی از درایوهای شما را اشغال کنند.

 

تمیزکاری عمیق کامپیوتر با Wise Disk Cleaner

 

Wise Disk Cleaner با رابط کاربری بصری و آسان به استفاده، به شما کمک می‌کند تا به سرعت تمام فایل‌ های زباله را حذف کنید. استفاده از این برنامه بسیار آسان است. همچنین هنگام اسکن و حذف فایل‌ ها بسیار سریع عمل می‌کند. Wise Disk Cleaner جدید دارای مزایای بیشتری است: عملکرد بهبود یافته، رابط بهتر و اسکن/پاک سازی کامل‌ تر. Wise Disk Cleaner Free خدمات بروزرسانی رایگان مادام‌العمر و پشتیبانی فنی نامحدود رایگان ارائه می‌دهد.

Wise Disk Cleaner اولین نرم‌ افزار بهینه ساز سیستم است که به شما کمک می‌کند تا فایل‌ های بی‌ مصرف ویندوز که نیاز ندارید را حذف کنید، مانند IME کره‌ای، موسیقی نمونه ویندوز، ویدیوها، تصاویر، نصب‌ کننده‌ ها و حذف‌ کننده‌ های وصله‌ های بروزرسانی و غیره.

 

تغییرات نسخه Wise Disk Cleaner 11.1.5 Build 831:

  1. قوانین بهبود یافته برای پاک سازی Adobe Illustrator، Adobe Photoshop و Baidu Netdisk.
  2. قوانین اضافه شده برای پاک سازی Freenet، Youdao Note، MindMaster، Adobe Premiere Pro 2024، Adobe Animate 2024، Adobe After Effects و Adobe Audition.
  3. رفع اشکالات جزئی در نسخه قبلی.

 

دانلود نرم افزار Wise Disk Cleaner

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50828 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/03 تعداد مشاهده: 145
سافت گذر