کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318482 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت از فروش هر عدد Surface چه‌قدر سود می‌کند؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ قیمت اعلام شده برای تبلت Surface با حجم 32 گیگابایت 499 دلار است؛ اما تا به حال فکر کرده‌اید ساخت این تبلت برای خود مایکروسافت چه‌قدر تمام شده است؟

 

مدتی پیش، اعضای سایت ifixit.com تصویری از یک تبلت Surface به شکل قطعه‌قطعه شده را منتشر کردند؛ البته مقاله آن‌ها بیش‌تر درباره این بود که تعمیر این تبلت دارای ویندوزRT چه‌قدر ساده یا دشوار است. اکنون گزارش دیگری منتشر شده که باز هم Surface را تکه‌تکه می‌کند؛ اما این بار برای آن که برآورد کند ساخت هر یک دستگاه از این تبلت چه‌قدر پای مایکروسافت تمام می‌شود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگر بدانید قیمت تمام‌شده تبلت Surface چه‌قدر با قیمت فروش آن تفاوت دارد، شاید کلاً از خریدن این تبلت صرف‌نظر کنید. ضمناً فقط خود تبلت نیست که برای مایکروسافت سودآور است؛ ابزار جانبی را هم در نظر بگیرید.

به گزارش سایت AllThingsD.com، برآورد کمپانی تحقیقاتی IHS این است که ساخت هر تبلت Surface 32 گیگابایتی، فقط حدود 271 دلار برای مایکروسافت خرج دارد؛ این تبلت اکنون به قیمت 499 دلار به فروش می‌رسد. 271 دلار قیمت تمام‌شده، شامل پردازنده NVIDIA Tegra 3 مبنی بر ARM هم می‌شود. سامسونگ هم به نوبه خود چندین قطعه از این دستگاه را می‌سازد: صفحه، مموری، و باتری تبلت را این کمپانی تولید می‌کند. قطعات سامسونگ به تنهایی نزدیک به 137 دلار قیمت دارند؛ یعنی نیمی از قیمت تمام‌شده ساخت کل تبلت.

قیمت تمام‌شده‌ای که گفتیم شامل «تاچ‌کاور» نمی‌شود؛ اما IHS می‌گوید که ساخت این ابزار جانبی هم فقط 16 دلار هزینه دارد؛ مایکروسافت «تاچ‌کاور» را به صورت جدا از تبلت به قیمت 120 دلار می‌فروشد! بنابراین، این محصول برای مایکروسافت بسیار سودآور است. درباره قیمت ساخت «تایپ‌کاور» هم چیزی اعلام نشده است.

همین مقاله، قیمت تمام شده تبلت جدید Kindle Fire HD را هم 165 دلار اعلام کرد؛ آمازون این تبلت را 199 دلار می‌فروشد و به این ترتیب سود بسیار کم‌تری از فروش Surface توسط مایکروسافت عایدش می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11859 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/08/15 تعداد مشاهده: 1525
کلید واژه ها: ,
سافت گذر