کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318482 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندروید، محبوبترین سیستم عامل

آندروید
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، اکنون ۵ سال از ابداع سیستم اندروید میگذرد و این سیستم عامل بشدت در بازراهای فروش اسمارتفونهای OS رواج یافته است. از دلایل محبوبیت اندروید میتوان به امنیت بالا و میزان رضایت کاربران اشاره کرد. بر ساس آمار ارائه شده از سوی IDC امسال حدود ۱۳۶ میلیون اسمارتفون با سیستم اندروید به فروش رفته که از میزان ۷۵ درصد سهم محصولات گوگل بوده است.

مدیر تحقیقات مرکز IDC فرانسیسکو جرمینواعلام کرد افت کیفیت RIM، رونمایی دیرهنگام از آیفون ۵ و نبود ویندوز موبایل همگی در میزان فروش بالای اندروید نقش داشتند. دومین سهم بازار فروش مربوط به اپل iOS با ۱۴٫۹ درصد میباشد.

حقوق انحصاری OS تهدیدی است که همچنان آیند اندروید و میزان فروش محصولات آن را در معرض خطر قرار داده است. به عقیده ریچارد وینسور تحلیلگر تلفنهای همراه، چنانچه قرار باشد شرکتهای سازنده اندروید نیمی از درآمد خود را به عنوان خسارت به اپل بپردازند مردم دیگر از این سیستم عامل حمایت نخواهند کرد و در عوض به سراغ محصولات مایکروسافت خواهند رفت.

به اعتقاد بلابر از محققان شرکت سیمبین، اندروید بایستی بتواند به کیفیت محصولات اپل غلبه کند زیرا این بار رونمایی دیر هنگان محصول اپل سهم زیادی ذر فروش اندروید داشت و این مسئله در آینده نمیتواند موفقیت اندروید را تضمین کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11870 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/08/16 تعداد مشاهده: 2211
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

عزت 1391/08/16 18:46
امنیت بالا!!!!!!!
به گفته کارشناسان 97/3 درصد قابلیت هک داره.(قابل توجه سافت گذر خودتون تو اخبارتون هم اعلام کردین)
قاسم خان 1391/08/16 17:43
والا اگه فقط به حرف زدن باشه ، فقط به رنگ و لعاب باشه ، فقط به اعتبار برند باشه ، فقط به تبلیغات توخالی آمریکایی باشه و ... آره خوب اونوقت اپل بهتر از سامسونگ و اندرویده ، همونطور که قبلا میگفتن مکینتاش بهتر از ویندوزه ( البته اعتراف میکنم که از جهاتی بهتر هم بود ) ولی در کل من با اندروید بیشتر موافقم چون هم در عمل بهتره و هم قوانین مزخرف و قرون وسطایی حقوق انحصاری نداره ... هیچ با خودتون فکر کردید که اگه یه روز بخوان از ما ایرونیا بابت کپی برداری از سیستمهای عامل و هزاران نرم افزار دیگه خسارت بگیرن باید چه پولی بدیم ؟! پس دیگه ما که نباید ستایش این آمریکایی ها رو بکنیم با این قوانین مسخرشون و این تبلت های گرون و اسمارتفون های بی مصرف ... بنظر من کار کمپانی های شرقی از قبیل سامسونگ خیلی بهتره من خودم تعمیرکارم و بارها پشت تبلتهای اپل و سامسونگ رو باز کردم و با مقایسه این دو تا باهم فهمیدم که هیچ فرق خاصی باهم ندارن و تازه خیلی از قطعات اپل منجمله السیدی و تاچپد رو سامسونگ براش میسازه ، اپل از بدو تاسیسش فقط تبلیغاتش عالی بود و نه محصولاتش البته لپتاپهای مک بوک واقعا خوبن چرا باید بی انصافی کنیم ولی در کل یادتون باشه که اپل اولین هست ولی بهترین نیستlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
امیر گازرانی 1391/08/16 10:49
تمام شرکتهی دنیا ، چه کامپیوتر و چه موبایل (بجز اپل ) بدون هیچ زحمتی میرن و اندروید رو نصب میکنن و ازش استفاده میکنن دقیقا کاری که با ویندوز انجام شد.راحت،ارزون،مفت . ولی اپل همه چیزش مال خودشه. تمام شرکتها یک طرفن و اپل یک طرف.اگر کمی فکر کنید میبینید که اپل برندس.
محرم باقری 1391/08/16 09:31
اون امنیت بالا رو خوب آومدی!!!!!!!!!!lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung