کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318485 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

1,5 میلیارد دلار و کامپیوتری که دیگر تنها روی میز نیست

استیو بالمر، سکان‌دار مایکروسافت در دوران «پساگیتس»، از ابتدای زمامداری‌اش انتقادات بسیاری را تحمل کرده است. از بدخلقی‌ها و بی‌سیاستی‌هایش داستان‌ها گفته شده و از این‌که سهام‌داران را هم کم و بیش ناخشنود کرده است. می‌گفتند درکی از دوران «پسادسکتاپ» ندارد و ایده‌های محاسبات همراه را درک نکرده است. اهمیت آی‌فون و لمس انگشتی را نفهمیده و بازی را در حوزه سیستم‌عامل‌های موبایل به حریف قدرتمندی چون اپل باخته است. با افزایش فروش مک‌ها و عرضه کامپیوترهای ابری گوگل، بسیاری ترسیدند که در حوزه سیستم‌عامل‌های دسکتاپ هم برای مایکروسافت تنها خاطره‌ای از تسلط بر بازار باقی بماند و بالاخره زمانی که نوکیا را خرید، گفتند نوکیا را هم نابود خواهد کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از مجله شبکه؛ استادان هر رشته‌ای و نه تنها هنرهای رزمی، همیشه فنی نهایی در آستین دارند که در بسیار مواقع می‌تواند حریفان به‌ظاهر قدر را نیز به زانو درآورد. بالمر این فارغ‌التحصیل ریاضیات و اقتصاد هاروارد هم، همچنان ماند و ادامه داد تا زمان را برای اجرای فن نهایی‌اش آماده ببیند.

بالمر به‌جای تحت‌تأثیر قرار گرفتن و پذیرش شکست، از حریفش درس گرفت. شیوه‌ای نو در رابط‌های لمسی پیاده کرد، به ساخت سخت‌افزار اختصاصی روی آورد، سیستم‌عامل‌های موبایل و دسکتاپ‌اش را با ریشه‌ای مشترک پرورش داد و اکنون با کمپینی 1.5میلیاردی تصمیم دارد از خجالت هنر تبلیغاتی 1984 نیز درآید.

دوران کنونی دیگر اصلاً شباهتی به دوران شکست رسمی Microsoft BOB ندارد. شبیه دوران عدم استقبال از Windows Millennium هم نیست! اوضاع حتی نسبت به دوران تنفر از Vista هم بسیار خطرناک‌تر شده است.
احتمالاً زمانی که شما این نوشته را می‌خوانید مایکروسافت آخرین برگ برنده‌اش یعنی ویندوز 8 را هم رسماً راهی بازار کرده است. ریسکی که ویندوز 8 برای مایکروسافت به‌همراه دارد، دیگر مسئله مرگ و زندگی است. رقبا با قدرتی افزون‌تر از همیشه در کمین‌اند تا از کوچک‌ترین اشتباه و مشکلی سود برده و بخش بیشتری از کیک نمودار سهم بازار را در‌اختیار بگیرند.

در این پرونده سعی کردیم برگ برنده و ریسک آخر مایکروسافت را در حد توان، تا ریزترین جزئیات و به کامل‌ترین شکل بررسی کنیم. از رابط لمسی جدید بگوییم و امنیت بهبود یافته، از نیمه دسکتاپی سخن بگوییم و بهبودهای شبکه‌ای و از اکوسیستمی بنویسیم که هنوز همه حلقه‌های چرخه حیات آن کامل نشد‌ه‌اند.

نخست با مطلبی مفصل به سراغ بررسی کامل این سیستم‌عامل جدید می‌رویم و جنبه‌های مختلف این محصول جدید را در مقاله «پنجره هشتم، دوران گذار» معرفی و تحلیل می‌کنیم. پس از با ارائه راهنمایی کوچک به شما می‌گوییم که چگونه ویندوز 8 را به صورت مجازی نصب کنید. سپس در دو مقاله به تشریح تجربه کاربر در استفاده از Microsoft Store یا فروشگاه برنامه‌های مایکروسافت و همچنین SkyDrive و خدمات ابری عجین شده با ویندوز 8 خواهیم پرداخت. مقاله‌های بعدی، تازه‌های شبکه و همین‌طور تازه‌های امنیت در این ویندوز جدید را به تفصیل بررسی خواهند کرد و پس از آن باز هم در مقاله‌ای مفصل به این موضوع خواهیم پرداخت که آیا ویندوز 8 به عنوان سیستم‌عامل ابزارهای لمسی موفق خواهد بود یا خیر. آخرین مقاله نیز به تحلیل نقش ویندوز 8 در دورانی می‌پردازد که ابزارهای لمسی همراه، جای بیشتر کامپیوترهای رومیزی را خواهند گرفت و نویسنده، آن را به اصطلاح «پساصفحه‌کلید» می‌خواند.

کامپیوترها دیگر تنها روی میزها نیستند و مایکروسافت دیگر سلطان بلامنازع بازار نیست. اما به نظر می‌رسد قوایش را جمع کرده است تا دوباره در این نظم نوین محاسباتی هم به بازیگری تأثیرگذار تبدیل شود. چرایش را دقیقاً نمی‌دانیم اما، این بار ما هم به آینده این ریسک بزرگ، خوش‌بین هستیم!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11946 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: shabakeh-mag.com تاریخ خبر: 1391/08/21 تعداد مشاهده: 1572
سافت گذر