کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317875 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا بالاخره شاهد عرضه دیسک‌های یک ترابایتی در سال ۲۰۱۵ خواهیم بود؟

در مقایسه با حجم ناچیز ۷۰۰ مگابایتی CD-ROM و ۵ گیگابایتی دی.وی.دی، حجم ۲۵ گیگابایتی بلو-ری بسی بزرگ جلوه می‌کند اما همین حجم ۲۵ گیگابایتی بلو-ری هم در برابر یک حجم یگ ترابایتی خیلی کوچک است و این دقیقا همان رویائیست که قرار است فوجی‌فیلم در سال ۲۰۱۵ به آن تحقق ببخشد: دیسک نوری یک ترابایتی!

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ البته این اولین باری نیست که ما در مورد یک دیسک نوری با حجم افسانه‌ای یک ترابایتی می‌شنویم. پیش از این TDK در سال ۲۰۱۰ از عزم خود برای تحقق این رویا خبر داده بود اما اکنون تقریبا سه سال گذشته و هنوز خبری نیست! از سوی دیگر فوجی‌فیلم پیش‌بینی کرده که در مدت دو سال می‌تواند چنین محصولی را روانه بازار کند و حتی صحبت از اندازه‌های بزرگتر مانند ۱۵ ترابایت هم کرده است.

این دیسک‌های غول‌آسا از فناوری خاص جذب دو فوتون و سایر پیشرفت‌های صورت گرفته در این زمینه  بهره خواهند برد که امکان تولید دیسک‌هایی با لایه‌های ۲۵ گیگابایتی و قرار گرفتن ۲۰ عدد از این لایه‌ها در هر طرف دیسک را می‌دهند. فوجی‌فیلم همچنین پیش‌بینی کرده که این دیسک‌ها ارزان‌تر از دیسک‌های بلو-ری فعلی خواهند بود.

بدیهی است که پروسه مورد نظر فوجی‌فیلم حداقل تا دو سال دیگر به طول خواهد انجامید و ما فعلا همچنان انتظار دیسک‌های یک ترابایتی شرکت TDK  را می‌کشیم که سه سال پیش وعده آن‌ها را داده بود و در این خصوص هیچ‌کس دیرباوری ما را سرزنش نخواهد کرد. سه سال پیش صحبت از دیسک‌های یک ترابایتی شیرین‌تر بود و معلوم نیست که تا زمان عرضه این دیسک‌های سخت فلش‌مموری‌های جذاب و بااستعداد در افزایش فضا جای آنها را در بازار تنگ نکرده باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12141 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/09/01 تعداد مشاهده: 1403
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1391/09/02 01:54
هر چی اختراعه مال همین اونور آبی هایه
ما فقط شاهد و مصرف کننده ی این اختراعات هستیم...