کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317570 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

متولی IT در دولت مشخص نیست

دولت رسالت حمایت از فناوری اطلاعات را داشته و باید برای حمایت از این بخش، برنامه مشخصی داشته باشد که متاسفانه این برنامه وجود ندارد و حتی IT کشور متولی مشخصی نیز ندارد.



رئیس سازمان نظام صنفی رایانه استان اصفهان در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان و در گفتوگو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: IT کشور متولی مشخصی ندارد. کاظم آیتاللهی با اشاره به جایگاه فناوری اطلاعات در توسعه کشورهای مختلف تصریح کرد: فناوری اطلاعات در دنیا بسیار وسیع بوده و جزو فناوریهای برتر است. کشورهای مختلف دنیا سرمایهگذاریهای زیادی بر روی شاخههای مختلف این فنآوری به منظور کسب دانش کافی برای ارتقای سیستمهای کاری و افزایش بهرهوری انجام دادهاند.

وی درباره وضعیت IT در ایران گفت: ایران از نظر نیروی انسانی پتانسیل بسیار خوبی وجود دارد و از نظر شناخت تکنولوژی شناخت خوبی داریم و دسترسی آسانتر نسبت به سایر تکنولوژیها به این تکنولوژی وجود دارد ولی اگر بخواهیم این پتانسیلها منجر به نتیجه قابل قبول در کشور شود، نیاز به برنامهریزی بسیار کامل و جامع همانند سایر تکنولوژیها در کشور احساس میشود.

رئیس سازمان نظام صنفی یارانه استان اصفهان با بیان اینکه "متولی IT در دولت مشخص نیست"، خاطرنشان کرد: فقدان برنامهریزی نقطه ضعف بزرگ ما در این زمینه است. وی در خصوص وظایف دولت برای حمایت از IT کشور و حرکت در جهت توسعه این فناوری گفت: دولت باید با ایجاد زیرساخت و شبکه لازم و تخصیص پهنای باند کافی، ارزان و آسان زمینههای لازم را برای فعالیتهای بیشتر و بهتر در این زمینه مهیا سازد.

آیتاللهی با بیان اینکه "دولت باید فضای قانونی کسب و کار را عینیت دهد"، تصریح کرد: متاسفانه حتی سازمانهای دولتی نیز به قانون حق کپی (کپیرایت) احترام نمیگذارند و بهرغم وجود قانون حق کپی، این قانون ضمانت اجرایی خوبی ندارد و حتی توسط سازمانها و ادارات دولتی نیز رعایت نمیشود. وی در ادامه افزود: IT هم ابزار است و هم محور توسعه است ولی برای رسیدن به این نقطه مطلوب در درجه اول باید IT در ساختار دولتی متولی مشخص پیدا کند و به فناوری اطلاعات به دید یک تکنولوژی اولویتدار نگاه شود. همچنین برنامهریزی توسعه IT تهیه شود و مشخص شود باید از کجا و با چه برنامهای شروع کنیم و طی چه مدت به کجا برسیم.

این فعال حوزه فناوری اطلاعات در استان اصفهان با بیان اینکه دولت برخی مواقع به بخش خصوصی اعتماد ندارد، تصریح کرد: همیشه از قدیم راهکارهایی برای ارتباط با بخش خصوصی بوده و در صنایع مختلف تعامل خوبی با این بخش وجود دارد که البته مهم این است که اعتقاد به همکاری با بخش خصوصی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: قطعاً به هیچ عنوان این انتظار وجود ندارد که دولت اعتماد کورکورانه داشته باشد، بلکه از دولت میخواهیم به همان شکل و طبق مسیرهای مشخصی که با هر بخش خصوصی کار میشود، با بخش خصوصی حوزه IT نیز کار شود. آیتاللهی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا درباره دلایل حضور کمرنگ شرکتهای ایرانی در بازارهای بینالمللی گفت: ورود به بازار بینالمللی نیازمند پختگی اولیه برای انجام کار است و کسب تجربیات لازم است و این در حالی است که اکنون فضای کاری ما حرفهای نیست، چون در این فضا به اندازه کافی کار حرفهای تعریف نشده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1223 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1388/08/12 تعداد مشاهده: 1394
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر