کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317821 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ورود کامپیوترهای بدون کیس ایسر تحت گارانتی مادیران

ورود كامپیوترهای بدون كیس ایسر تحت گارانتی مادیران
مادیران اعلام كرد كه به زودی و برای اولین بار كامپیوترهای بدون كیس ایسر را وارد بازار خواهد كرد. ALL IN ONE ها نسل جدیدی از كامپیوترها هستند كه در فضایی به اندازه مانیتور رایانه‌های معمولی، سیستم كامپیوتری توانمند و كارآمدی را در اختیار كاربران قرار می‌دهند. این دستگاه‌ها ضمن كاهش مصرف برق، مجهز به امكاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی، اسپیكر، وب‌كم، WLAN (شبكه بدون‌ سیم)، ورودی‌های مختلف HDMI,D-SUB,USB-3 ، هدفون و میكروفن بوده و قابل نصب بر روی دیوار نیز می‌باشند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ همچنین این كامپیوترها با داشتن پردازشگرهای قدرتمند، امكان انجام چندین كار هم‌زمان را برای كاربر فراهم می‌كنند.

این كامپیوترهای هوشمند و كم‌جا كه به راحتی قابل جابجایی هستند، راه‌های جدیدی را جهت فرایندهای تجاری در اتاق‌های كنفرانس، بانك‌ها، آژانس‌های مسافرتی، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها وكاربران خانگی ارائه می‌دهند.

acer aio

كامپیوترهای ALL IN ONE تحت گارانتی مادیران كه از اواسط آذرماه وارد بازار خواهند شد، دارای امكانات روز دنیا بوده و در قیمت‌هایی كاملا رقابتی با نوت‌بوك‌ها و PC ارائه خواهند شد.

ALL IN ONE های ایسر دارای گارانتی مادیران، ضمن برخورداری از قطعات اصل و مورد اطمینان مشتریان، تحت گارانتی یك ساله و خدمات ویژه بیست و چهار ساعته در تمام ایام هفته، قرار خواهند گرفت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12267 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/09/12 تعداد مشاهده: 1829
سافت گذر