کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757305393 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318478 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اتهام کارمندان سابق AMD به سرقت ۱۰۰ هزار فایل محرمانه

AMD_COMPANY

شرکت سخت افزاری AMD چهار کارمند سابق خود را متهم به سرقت و فروش اطلاعات محرمانه به یکی از شرکت‌های رقیب یعنی Nvidia نموده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، AMD بر همین اساس شکایتی را تقدیم دادگاه نموده و معتقد است این افراد قبل از آنکه به شرکت رقیب ملحق شوند اطلاعات محرمانه کاری را در قالب صد هزار فایل تحویل Nvidia نموده اند.

از این چهار نفر یکی قبلاً به عنوان معاون اول AMD مشغول به کار بوده و سه نفر دیگر هم همگی در سطح مدیران این شرکت بوده اند. بررسی های AMD نشان می دهد این افراد شش ماه قبل از ترک کار خود بیش از صدهزار فایل را بارگذاری و بعدها به Nvidia تحویل داده اند.

AMD می گوید برای اثبات ادعاهایش مدارک غیرقابل انکاری در اختیار دارد.

Nvidia و چهار مظنون این پرونده هنوز واکنشی در قابل اتهامات وارده از خود نشان نداده اند. در همین حال AMD نگران است که این اطلاعات به افشای اسرار کاری و برنامه های آینده این شرکت منجر شده باشد.

بخشی از این اطلاعات مربوط به ویژگی های سخت افزاری دو کنسول بازی جدید مایکروسافت و سونی یعنی Xbox 720 و PS4 بوده است.

قرار است در کنسول بازی تازه سونی از پردازنده های A8-series APU و پردازنده گرافیکی HD 7670 ساخت AMD و در کنسول بازی جدید مایکروسافت از پردازنده گرافیکی ۶۶۷۰ AMD و همین طور پردازنده PowerPC شرکت آی بی ام استفاده شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13076 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/11/01 تعداد مشاهده: 1381
کلید واژه ها: ,
سافت گذر