کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317956 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

«گزارش حفرههای امنیتی رایانهیی در شبکههای دولتی» منتشر شد

اين كتاب شامل مجموعه‌ي گزارشات بين‌المللي جرايم رايانه‌يي، جنگ رايانه‌يي و تروريسم رايانه‌يي ارائه‌شده به كنگره‌ي ايالات متحده‌ي آمريكا در سال 2008، توسط حسن عسكرزاده و احمدرضا يوسفي - كارشناسان جرايم رايانه‌يي - گردآوري و ترجمه شده است.

سه روش اصلي آسيب‌رساني به سيستم‌هاي كامپيوتري، حمله اينترنتي، جرم اينترنتي و تروريسم اينترنتي (سايبرتروريسم)، كدهاي آسيب‌رسان در سايت‌ها، سرقت هويت، جاسوسي اينترنتي، گروه‌هاي تروريستي مرتبط با هكرها، نياز به ارتقاي امنيت اينترنتي و وزارت دفاع و پاسخ به حمله اينترنتي، از جمله سرفصل‌هاي اين كتاب هستند كه از سوي انتشارات رويش جوانه‌هاي فردا منتشر شده است.

در چكيده اين كتاب آمده است: «در عصر حاضر، جرم اينترنتي بسيار سازمان‌يافته‌تر شده و به شكل يك تجارت بين‌المللي درآمده است؛ امروزه مهارت‌هاي آنلاين فناوري براي بسياري از كاربران، از جمله ادارت ملي، افراد و گروه‌هايي كه به‌صورت مخفيانه نماد گروه‌هاي تروريستي هستند، در دسترس است.

استفاده رو به رشد ابزارهاي مكانيزه، حمله برخي از روش‌شناسي‌هاي فعلي را كه در رديابي حملات اينترنتي به‌كار مي‌رود، دربرگرفته است و حفره امنيتي زيربناي اساسي ايالات متحده كه به راحتي از طريق نشريات قابل دسترسي است، مي‌تواند باعث ايجاد حملات اينترنتي براي كسب درآمد يا صدمه زدن به اقتصاد آمريكا از راه تأثيرگذاري بر امنيت ملي شود.

در آوريل و مه 2007، ناتو و ايالات متحده براي كمك به استوني در رهايي از حملات اينترنتي كه سيستم رايانه دولتي اين كشور را نشانه گرفته بود و همچنين براي تحليل روش‌هاي به‌كاررفته و منبع حملات، متخصصان امنيت شبكه را به اين كشور فرستادند.

برخي از متخصصان بر اين باور بودند كه مخالفان سياسي با استفاده از خدمات ارائه‌شده توسط مجرمان اينترنتي كه احتمالا شبكه وسيعي از كامپيوترهاي آلوده بوده و بات‌نت ناميده مي‌شود، شبكه كامپيوتر دولت استوني را هدف حمله قرار داده‌اند.

همچنين وزارت دفاع تصريح كرده كه حملات اينترنتي مشابهي كه از سوي افراد و كشورهاي مختلف، سازمان‌هاي اقتصادي، سياسي و نظامي را هدف قرار مي‌دهند، احتمالا در آينده افزايش خواهد يافت.

مجرمان اينترنتي مشخصا با فروشندگان مواد مخدر در افغانستان، خاورميانه و كشورهاي ديگر كه از گروه‌هاي تروريستي حمايت مي‌كنند، در ارتباط‌اند. به علاوه طراحي‌هاي انجام‌شده براي بات‌نت‌هاي جرم اينترنتي بسيار پيچيده‌تر شده و معماري‌هاي آينده بابت‌نت ممكن است مقاومت بيش‌تري در برابر امنيت شبكه از خود نشان دهند.

اين گزارش به گزينه‌هايي اشاره مي‌كند كه براي رسيدن به اهداف سياسي و نظامي از سوي مجرمان اينترنتي و به صورت خدمات فني در دسترس دولت‌هاي محلي، تندروها و يا گروه‌هاي تروريستي قرار مي‌گيرد. از سوي ديگر آثار احتمالي حملات اينترنتي بر زيرساخت‌هاي ايالات متحده را توضيح مي‌دهد. همگام با تغيير آمارها و اسناد، هر سال اين گزارش به‌روزرساني خواهد شد.

 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1317 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/09/03 تعداد مشاهده: 1272
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر