کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317897 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محصول جدید HTC ریمورت کنترلی که به اسمارتفون متصل می شود

htc_mini
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، شرکت HTC به تازگی دستگاهی به نام HTC Mini عرضه کرده که هم گوشی و هم ریموت کنترل است و قابلیت NFC نیز دارد این دستگاه همزمان با عرضه گوشی Butterfly در چین عرضه شد.

این دستگاه به آسانی از طریق بلوتوث با گوشی Butterfly در ارتباط قرار می گیرد و می توان بدون خارج کردن تلفن از جیب از طریق این دستگاه به تماس تلفنی پاسخ داد.

این دستگاه دارای صفحه کوچکی است که می تواند پیامک های رسیده، تقویم و نام تماس گیرنده تلفنی را نشان دهد. چنانچه این گوشی Butterfly خود را به تلویزیون متصل کنید این دستگاه در نقش کنترل تلویزیون قرار می گیرد.

این دستگاه دارای پورت HDMI نیز می باشد و در هنگام عکسبرداری با اپلیکیشن های ویژه ای که در اسمارتفون قرار دارد می توان از این دستگاه به عنوان شاتر استفاده کرد. زمان عرضه گوشی Butterfly به همراه HTC Mini آن به سایر کشورها هنوز اعلام نشده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13206 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/11/08 تعداد مشاهده: 1750
سافت گذر