کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9380 | مشاهده و دانلود: 757442264 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/12 | اعضاء: 318495 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Chrome گوگل سومین مرورگر اینترنتی محبوب دنیا شد

عرضه نسخه بتای Chrome گوگل برای سیستمهای عامل لینوکس و Mac OS X در هفته گذشته موجب شد این مرورگر اینترنتی از Safari اپل پیشی بگیرد و بر اساس بررسی جدید یک شرکت تحقیقاتی، نام خود را به عنوان سومین مرورگر اینترنتی محبوب دنیا ثبت کند.


شرکت گوگل نسخه بتای Chrome برای سیستمهای عامل Mac و لینوکس را در تاریخ 8 دسامبر عرضه کرد. پیش از آن فقط نسخه توسعهنیافته و اولیه این مرورگر اینترنتی در اختیار صاحبان این دو سیستمعامل قرار گرفته بود.


شرکت تحقیقاتی Net Applications در اقدام جدید خود مرورگر اینترنتی مورد علاقه بیش از 160 میلیون کاربر واحد که ماهانه بیشتر از 40 هزار سایت اینترنتی را مورد مشاهده قرار داده بودند، بررسی کرد. بر اساس این تحقیق جدید مشخص شد، Chrome در یک هفته بین ششم تا دوازدهم دسامبر 4/4 درصد از بازار جهانی مرورگرهای اینترنتی را در اختیار داشته و سومین مرورگر اینترنتی محبوب دنیا شده است که این رقم رشد 4/0 درصدی سهم مرورگر اینترنتی گوگل نسبت به ماه نوامبر را نشان میدهد.


"
وینس ویزاکورو"(Vince Vizzaccaro) مدیر مرکز Net Applications گفت که در این مدت سهم گوگل از بازار جهانی مرورگرهای اینترنتی دقیقا 37/4 درصد بوده است. او توضیح داد: «واضح است که سهم استفاده از Chrome در بازار مرورگرهای اینترنتی افزایش یافته است».


هفته گذشته اعلام شد که از بین تمام دارندگان سیستمعامل Mac OS X اپل 3/1 درصد با Chrome در اینترنت گشتوگذار کردهاند که این رقم از 32/0 درصد ماه نوامبر بیشتر بوده است. در این میان گفته شده است که محبوبیت نسخه جدید Chrome برای سیستمعامل متنباز لینوکس بیشتر از Mac بوده است. طبق آمار در روزهای بین 6 تا 12 دسامبر، از بین تمامی صاحبان سیستمعامل لینوکس 34/6 درصد با Chrome وارد اینترنت شدند که این رقم از 81/3 درصد ماه نوامبر بیشتر بوده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1388 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: همکاران سیستم تاریخ خبر: 1388/09/25 تعداد مشاهده: 1686
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر